Gå til innhold

Din anime/manga samling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er 90 prosent sikker på at manga går som bøker så lenge har en inbundet form. Dermed slipper man moms uansett hvor stor bunke man bestiller. Donald og andre tegneserier er det moms på rema 1000 så om man bestiller noe marvel/DC tegneserier fra utlandet vil du nokk få moms på det. For å finne utav det er sikkert det beste og sende en mail til ett forlag eller outland eller noen andre som selger manga. Eventuelt så kan man kjøpe en manga på butikken og se på kviteringen hva det står om moms der.

 

Som en kompis av meg sa på msn i går, dollaren er rævlav så kjøp så mye du kan med dollar:)

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Kan noen nevne forslag på utenlandske butikker som dere anbefaler som eventuelt har manga og dvd til anime og figurer av forskjellige animier.

 

Og butikker i Norge med lave priser.

Gjerne ramse opp mange nettsider, der du bestiller får det du har bestilt.

 

Elsker anime, og kommer til å holde på med det resten av livet

Blir en stor samler då ;D

Endret av FuSeCk
Lenke til kommentar
Kan noen nevne forslag på utenlandske butikker som dere anbefaler som eventuelt har manga og dvd til anime og figurer av forskjellige animier.

 

Og butikker i Norge med lave priser.

Gjerne ramse opp mange nettsider, der du bestiller får det du har bestilt.

 

Elsker anime, og kommer til å holde på med det resten av livet

Blir en stor samler då ;D

 

 

google

amazon(.jp)

play asia

 

hvis du kan de 3 sidene er du set, jeg kjøper ting fra japan ofte, og da bruker jeg dem;)

Lenke til kommentar

JAY! Endelig er Naruto complete, gleder meg virkelig til å lese resten (stakkars eksamener;)). Noe som forundrer meg er hvor mye mer barnslig Naruto animen er, er helt kvalmt. Mangaen er helt konge. FLCL er nå også complete, og skal skaffe meg de 3 siste av Death Note også.

Som dere også sikkert ser, er jeg også hardcore fan av Calving and Hobbes

 

post-38429-1212504928_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da har jeg fått tatt bilde av samlinga mi også. + at dere får en liten smakebit av annet stuff^-^

Så nå lyder altså listen min slik:

Othello Vol 1-7

Rurouni Kenshin vol 1-3 (venter på 4 i posten)

Rincess Ressurection vol 1-3

Negima vol 1

Azumanga Daioh vol 1

Death Note vol 1-6

He is My Master vol 1

I luv Halloween vol 1

 

Chobits dics 1 (ep 1-4)

Karin (Complete)

Love Hina (Complete)

 

+at jeg venter på at de skal få inn fruits basket på CDON.

post-143860-1212689165_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Måtte ut med toll (MVA) på den siste bunken med tegneserier jeg bestilte. Etter en prat med noen på tolvesenet fikk jeg følgende defenisjon på bøker/tegneserier. Det som er innbundet er en bok. Tegneserier med paperback er tegneserier og det må betales MVA av det. (Tror det i regelene var noe med samling av tidligere utgitte ting osv, men de hadde forenklet det til innbundet/ikke innbundet.)

 

Men dette ble lit OT.

 

I min mangasamling er det vel nå sånn ca:

 

Hele Love Hina

Hele Dragon Ball

Hele Ranma 1/2

Alt av One Pice utgitt så langt

Alt av Blade utgitt så langt

Alt av InuYasha utgitt så langt

Alt av Rurouni Kenshin utgitt så langt

Noe Full Metal Alchemist

Noe Shaman king

Noe Yu-Gi-Oh!

 

Sikkert mere også, men samlingen ligger på "lageret" og jeg gidder ikke gå ned for "varetelling" nå. :p

Lenke til kommentar
Min koselig samling ;

*bilder*

Ligger etter på mesteparten av seriene grunnet litt vag økonomi det siste halvåret, men det er jo snart duket for sommerjobb :p

 

Må si eg har lyst på GTO samlinga di :)

 

Har bare One Piece 1-10, Dragonball 6-18 og Blade 1.

og resten av samlinga ligger på disk.

Tenkte eg skulle bestille Studio ghibli filmene når eg får neste lønning.

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

[LØST]

Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle bestille/kjøpe Strawberry 100% bøkene og har funnet dem Her og Her, den ene nettsiden har helt til vol. 5, mens den andre har til Vol. 4, men den er billigere? :hmm:

Hvilken ville dere anbefalt å bestille fra, kanskje ett annet sted?

å er det komplisert å bestille fra slike sider? har aldri gjort det før^^, kun fra norske sider...

håper noen kan svare meg, å jeg beklager hvis denne posten kanskje ikke skulle vært her, evt så kan folk svare/hjelpe meg over pm? :innocent:

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg tenkte jeg skulle bestille/kjøpe Strawberry 100% bøkene og har funnet dem Her og Her, den ene nettsiden har helt til vol. 5, mens den andre har til Vol. 4, men den er billigere? :hmm:

Hvilken ville dere anbefalt å bestille fra, kanskje ett annet sted?

å er det komplisert å bestille fra slike sider? har aldri gjort det før^^, kun fra norske sider...

håper noen kan svare meg, å jeg beklager hvis denne posten kanskje ikke skulle vært her, evt så kan folk svare/hjelpe meg over pm? :innocent:

 

 

Som sagt på forrige side i denne tåden bør du absolutt bestille fra capris.no og det er utrolig enklet. Der har de overraskende mange serier ^-^

 

OT: Nå kan jeg legge til Rurouni Kenshin vol 4 og 5. OG Youtsuba^-^ Bestillte begge fra Capis såklart:D

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar
Som sagt på forrige side i denne tåden bør du absolutt bestille fra capris.no og det er utrolig enklet. Der har de overraskende mange serier ^-^

 

Fikk hjelp fra Motoko over PM, så den er :thumbup: (får vi håpe) :!:

 

Eg la inn ein ordre for over 500 hos justmanga.com, bare for å teste dette med tollklarering etc :p Så får vi se!

Ordren min kom på 190 for varene, også kom da totalen på 275~ NOK, kan sende deg en PM på hvordan min ordre ender, så gjør du det samme, når du mottar ditt? :) (med tanke på tollklarering)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...