Gå til innhold

Din anime/manga samling


Anbefalte innlegg

Hei som tråden sier, post dine Anime/manga samlingen din her, ta eventuelt et bilde

 

Jeg begynner med min samling som består mest av Bleach/Naruto/One Piece

 

Begynte å samle for ca et halvt år si

består av diverse ting som Bøker, Figurer, Blader(fra japan), t-sjorte

 

dsc00401ft7.th.jpg

 

PS. fikk ikke tatt lysere bilde, tatt med mobil så ^^

Endret av Hayate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen dårlig start det der!

 

Har Naruto 1-7 (skal kjøpe 1-27 boxen snart!)

Death note 1-3 (Planer om å kjøpe hele)

Love Hina (1-3)

FLCL 1 (skal kjøpe den siste)

 

Drømmer om å skaffe meg hele FMA, men får se om jeg har råd.

Har diverse animefilmer også, men det kan jeg ta på cammen, kommer også bilder av mangaet

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Othello Vol 1-7

Rurouni Kenshin vol 1-3

Rincess Ressurection vol 1-3

Negima vol 1

Azumanga Daioh vol 1

Death Note vol 1-3

He is My Master vol 1

I luv Halloween vol 1

 

Chobits dics 1 (ep 1-4)

Karin (Complete)

Love Hina (Complete)

 

+at jeg venter på fruits basket i posten^-^

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Jeg lovte en gang for lenge siden at jeg skulle ta bilde® av samlingen min, og det skjer nok i løpet av neste uke.

 

Gikk nemlig berserk hos capris.no og bestilte naruto 7-29 (fant ei 11/12), + FLCL volume 2.

Har fått flere filmer og serier, så skal knipse noen bilder av det også ;) Stay tuned.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da fikk jeg endelig pakken min fra capris.no (veldig bra priser forøvrig)

Venter på pakken min fra bokklubben (hadde et ekstra gavekort som jeg ikke visste om), så da kommer Naruto 11+12, samt Death Note 4-10. Må skaffe de siste også.

 

Når jeg blir ferdig med og lese alt dette, går jeg nok mest sannsynlig til innkjøp av Full Metal Alchemist, kun 16bøker!

 

post-38429-1211632675_thumb.jpg

post-38429-1211632692_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Akkurat min bestilling var det litt tukkel med (noe greier med tollvesenet og slikt), men alt ordet seg til slutt! Vanligvis har de sikkert bedre leveringstid enn blant annet Bokklubben (de sender som B-post)

Det koster noe i frakt, mon tro det ikke var 19,- men dette er jeg ikke helt sikkert på. Uansett så var fraktprisen ganske grei, men om en kjøper for over 500,- så er frakten gratis.

Men det værste er prisen, kun 53,- for de fleste manga, bokklubben tar rundt 100, og outland tar 79, så dette er helt sykt.

Her kommer jeg til å handle masse!

Lenke til kommentar

Juhu. Hørtes kjempebra ut. Ja, spesielt fordi outland har også priser på 129 for mine favoritter :o Det er helt sykt.

Så nå skal jeg begynne å kjøpe hos capris i stedet^-^

 

 

 

EDIT: Ok. Da kan jeg legge til på lista mi at jeg venter på

Rurouni Kenshin vol 4

Death Note vol 4-6

i posten :D

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Vol. 2 av Love Hina er den engelske utgaven, det var klin umulig å få fatt på den norske utgaven i sin tid :p Blade er syns eg er ein meget god serie. Utrolige tegninger med særpreg og mye stemning. Skjønner ikkje heilt ka du sikter til med Death Note, har kun de to spillefilmene pluss piratversjon (fyfy) av animen:P Men ingen manga altså.

Lenke til kommentar

Pirat utgaven eg har er fordelt over 4 discer, ang. filmene tok eg dem for det de var da eg visste at de ikkje kunne måle seg med animen, så eg blei faktisk litt overasket. Kan nevne at eksen min lkte de veldig godt, og dermed var det duket for anime marathon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...