Gå til innhold

Din anime/manga samling


Anbefalte innlegg

jeg så no geass på engelsk 1) var ikke hd=Þ 2) all pizzahut reklamene var borte, var no slow-down-ish for å matche munnene. og det var blur forran ikke-nakene pupper. mye forandring av video der, tviler på at det er 2 video-tracks.

Jeg velger å ta det med en klype salt ettersom vol 1 av Code Geass på engelsk først kommer ut 5.august. Hvis det skulle være sant så tipper jeg at det er 2 video tracks; en for dub og en for sub. Det er, i mitt hode, kun småbarn og folk som ikke vet bedre som ser på med dubbing.

 

Skulle det stemme at sensuren ikke er til å unngå så ville jeg selvfølgelig ungått produktet og boikottet Bandai. I mellomtiden venter på reviews.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er FORDI du er dmc fan at du ikke burde like den!=Þ spillene er jo mye bedre!=Þ

 

 

Bare for nysgjerrighetens skyld, hvorfor burde jeg ikke like den?

Eneste jeg har å utsette på serien er at kamp-scenene kunne ha vært litt mer detaljerte.

 

Personlig koser jeg med i ny og ne med Hellsing-mangaen. Mye moro.

 

 

Hellsing er grom.

Lenke til kommentar
selv om det er forskjellige ting kan jo likevel den ene være mer gøy enn den andre=Þ

 

 

Selvfølgelig kan det dèt, men det var ikke det du sa:

fordi en anime som blir basert på et spill skal være bedre enn selve spillet

 

Jeg finner ikke noe mening i HVORFOR en anime MÅ være bedre enn spillet det er basert på.

Så inntil videre vil jeg bare si at du ikke har forklart den litt latterlige påstanden din.

 

Er det din personlige mening at det skal være sånn? i så fall, gi uttrykk for det, du ender bare opp med å se trangsynt ut hvis du ikke gjør det.

 

 

 

Jeg vil jo se en grei anime også, istedet for å bare spille spillet fordi jeg vil kose meg med en film en gang i blandt, selv om spillet er uendelig bedre enn animen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

hvorfor det må være bedre=Þ? for hvis ikke er det jo bare å spille spillet...=Þ animeen var ikke særlig bra som stand-alone, og den var jo ikke mye true til spillene. hadde jo ikke engang samme skuespillere=Þ dmc har alltid hvert engelsk, så da skal jo animeen også da=\ den var som masse action scener stappa inn i 20 min episoder uten noen grunn=Þ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...