egilso Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Da er den en snau uke igjen til Cebit 2008 braker løs i Tyskland. Les mer Jeg har vært på Cebit 02,03,04,07. Jeg fatter ikke dere gidder. Gå og gå og gå. Det er slutt på showene, gratiseffektene osv. OK, så er det noen konkurranser osv hos f.eks ATi og nVIDIA, men det er jo ikke tilgjengelig. Lite interessant. Jeg ble dratt til Cebit etter mediadekningen i 01. På den tiden var det jo morsomt i og med at Intel og VIA lå i krig og tok ballongene til hverandre. I 02 hadde VIA fortsatt litt power på og vi ropte på "VIA- we connect...yEEE". Dette er alt slutt nå. Det er mye behageligere å lese rapportene der nede fra ferdigsortert. Endret 28. februar 2008 av egilso
Prognatus Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Bortsett fra den vanlige godispakken fra Intel og AMD ser jeg mest frem til nyheter om MID-enheter og hovedkort med smarte løsninger innebygget (som f.eks. Splashtop boot, LinuxBIOS, ESA, Displayport og Flash-kontakt). Ellers håper jeg å få se mange flotte bilder av booth babes! Endret 29. februar 2008 av Prognatus
Akvarius Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Anbefaler at ein planlegger besøket sitt, då det kan bli ein smule stort der nede. Det hadde ikkje vi gjort når vi var der, og det blei mye! spassering fram og tilbake. (dog, passet det godt inn med tanke på bratwurst und bier ) Hørte noe om at alle disse minnepinne mini firmaene frå Kina ikkje får være med i år. Disse det var sykt mangen av ifjor..
_KroSjefen_ Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 skal nedover her å...reiser onsdag den 5 mars..kjem tilbake 10mars.. høgskulen betaler biletten så da var det ingen tvil.. har satt av hall 20-30...det var vist pc-gaming.. håper å få 3 dager på messa kansje.. skal ta masse bilder også sjølsagt...
Ueland Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 I fjor var det omlag 480 000 personer innom Cebit, fordelt på omlag 6000 utstillere og 280 000 kvadratmeter. Jeg leker litt med tall og finner ut at det er: - ca 80 besøkende per utstiller - ca 47 kvadratmeter per utstiller - ca 0,6 kvadratmeter per besøkende Nå er vel ikke alle besøkende der på engang da . Det kan virke som at alle er der samtidig, til tross for at det er et gigantisk område så er det uhorvelige mengder med personer der. Anbefaler forøvrig et besøk innom den småstore resturanten midt mellom hallene, mye billig mat og drikke(les:øl) og ompa-musikk http://www.muenchner-halle.de/mh_01_e.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå