Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Produksjonen av Nick (and Johnny) løs snus skal visst opphøre. Utrolig kjipt. Porsjonssnus er uaktuelt. Hvilken løssnustype kan matche N&J når det gjelder styrke da?

Hvor har du hørt dette hen?

Skrevet (endret)
Søstra mi hadde en rar boks idag, catch solbær, kjempesmak.

Smaker den mye solbær ?

Noen som vet om man kan ta med ubegrenset med snus, dersom man har det i bagasje (ikke håndbagasje) til Egypt ?

Endret av marvol
Skrevet
Er det ikke sånn at snus regnes som dop eller noe i utenfor skandinavia mange steder og er derfor ulovelig? Ganske teit egentlig :roll:
Det er ulovlig i Danmark og. :D
Skrevet
Produksjonen av Nick (and Johnny) løs snus skal visst opphøre. Utrolig kjipt. Porsjonssnus er uaktuelt. Hvilken løssnustype kan matche N&J når det gjelder styrke da?

Det har jeg hørt fra tre forskjellige hold. På en butikk i Sverige hvor de ikke hadde mer løs N&J pga. at produksjonen har stoppet; en kunde på Narvesen som bor i Sverige fortalte det da han tilfeldigvis sto bak meg i køa og jeg spurte etter N&J; en ansatt på en Esso-stasjon sa også det samme.

Skrevet

Jeg drar til London i morgen, og har bestemt meg for ikke å ta med boks. Blir bare i tre netter, så det burde vel gå bra. :) Håper bare ikke jeg blir helt gal og herper turen som en følge av nikotinsug. Ønsk meg lykke til ;)

Skrevet

Det har jeg hørt fra tre forskjellige hold. På en butikk i Sverige hvor de ikke hadde mer løs N&J pga. at produksjonen har stoppet; en kunde på Narvesen som bor i Sverige fortalte det da han tilfeldigvis sto bak meg i køa og jeg spurte etter N&J; en ansatt på en Esso-stasjon sa også det samme.

Huff da :(

Skrevet
Er det ikke sånn at snus regnes som dop eller noe i utenfor skandinavia mange steder og er derfor ulovelig? Ganske teit egentlig :roll:
Det er ulovlig i Danmark og. :D

Hvorfor får man da kjøpt snus lovlig i danmark?

Eller er det nylig endret?

Skrevet
Skal til Polen på klassetur i Oktober. Enkelt å kjøpe snus på Danskebåten eller? Er 15 år =)

Ikke etter min erfaring. Rakk så vidt å berøre snusskapet der, før kassakjerringa pep "Harru legg?". Dog kjøper min mor til meg, så slipper det problemet. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...