Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan ikke gå uka ut, uten hvertfall en boks med grov.

ellers kan jeg fint gå lenge uten mange andre snuser.

bare får den avhengigheten av grov, ikke NJ, General ellerno...

litt rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens jeg leste noen skryte av Montecristo tidligere så popper plutselig søsteren min inn med boksen i hånda og gir meg 3 poser og sier at det er den beste snusen noen sinne :p

Var veldig god smak på den ja :)

Skrevet
Jeg klarer meg ikke uten Ettan, noen ganger føler jeg meg som den eneste.

Enig der. General er som sagt oppskrytt :p

Ingen løs slår General.. Har 4 bokser og nyter hver eneste snuskorn :thumbup:

Skrevet
Jeg klarer meg ikke uten Ettan, noen ganger føler jeg meg som den eneste.

Enig der. General er som sagt oppskrytt :p

Da er vi tre. Løs selvsagt. Det er omtrent den eneste snusen jeg bruker for tida.

Skrevet (endret)

Kjøpte meg ett tårn med skruf sterk på svinesund her om dagen, har nå gått igjennom 3 bokser og begynner å savne general noe helt forferdelig. Skruf er jækla godt men det er noe med generalen altså, en noe sterkere tobakk smak.

*huff*. Stikke på rema å kjøpe ett par bokser general senere idag! :).

Endret av Keylar
Skrevet
Kjøpte meg ett tårn med skruf sterk på svinesund her om dagen, har nå gått igjennom 3 bokser og begynner å savne general noe helt forferdelig. Skruf er jækla godt men det er noe med generalen altså, en noe sterkere tobakk smak.

*huff*. Stikke på rema å kjøpe ett par bokser general senere idag! :).

Meg er vel nesten motsatt. Har snust fire general på rad, og var sikker på at dette var snusen for meg. Men nå lengter jeg etter å prøve noe nytt.

MEN, General er ubetvilsomt den beste løs-snusen!

Skrevet

Det sa jeg også, helt til jeg prøvde grovsnus. Var på øvelse til russerevyen, og både en kompis og jeg var tom for general. Han stakk for å kjøpe, og kom tilbake med grovsnus. Det var kjærlighet ved første smak. Etter det har jeg knapt snust general, kun et par bokser.

Skrevet

Hmmm, jeg har vært uten snus i hele dag, (det har jo gått fint :) ) men nå har jeg fått sykt lyst på godteri. Har ikke hatt noe sånn veldig lyst på godteri hvis jeg har hatt snus. :p

Skal få taki et par bokser i morra elns.. Skruf løs tenkte jeg, det er lenge siden.

Skrevet

Det sa jeg også, helt til jeg prøvde grovsnus. Var på øvelse til russerevyen, og både en kompis og jeg var tom for general. Han stakk for å kjøpe, og kom tilbake med grovsnus. Det var kjærlighet ved første smak. Etter det har jeg knapt snust general, kun et par bokser.

Skal innrømme at grunnlaget mitt for å uttale meg ikke er stort..bare snust General Løs, Ettan Løs, og noe dritt jeg TROR var RL Løs---

Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å prøve grovsnus! Minner om general, men smaken. Den er utrolig. Kraftig tobakkssmak som det står på boksen. Snust den hver dag i et halv år nå, og ikke gått lei. Den er rett og slett nydelig.

Skrevet

hmm, begynner egentlig å bli litt lei skruf nå. var godt med en boks general. posene er litt mindre, og smaken er betraktlig bedre. hmmmzmzmmz

Skrevet

Skruf er jo ikke så god, synes nå jeg. Kjøpte en boks for en liten stund siden, porsjon altså. Og det luktet som om noen hadde kastet opp i boksen, for så å lukke den igjen. Den har ikke gått ut på dato heller. Bare er helt jævlig.

Skrevet

Var ikke det store på effekt eller smak? Mange førstegangssnusere liker Skruf Tranebær(går lei etter en boks da men) vil du ha mer effekt kan du jo prøve deg på Skruf Orginal eller om du er en våghals, Stärk. I begynnelsen snuste jeg mye N&J West som er veldig god :)

Okei, søsteren min kjøpte litt feil til meg og kom hjem med en boks med Skruf Orginal løs. Er den noe god?

Skrevet

Som sagt er ikke Skruf noen snus å anbefale. Den smaker en mellomting av granbar og mose.

Liker faktisk at N&J og General renner litt, synes det grenser til å smake godt. Men Skruf derimot, usj.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...