Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes S klasse, noen erfaringer?


Nektard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste problemet som jeg kan antyde er driftssikkerhet - har hørt mye lumsk om Mercedes som ble bygget rundt 02-03-04-05. Noen har vært så uheldige at bilen har vært mer på verkstedet enn på veien.

 

Alternativer? Audi A8, Jaguar XJ, Lexus LS, Volkswagen Phaeton. Personlig vil jeg anbefale sistnevnte.

Lenke til kommentar

No må dere faen med gje dere! Har dere egentelig peiling på hva dere snakker om? Nei det tror jeg ikke! No skal ha der faren din få høre vilket glis han bør kjøpe seg. Har erfaring med nesten alle typer Mercedes

 

1. Mercedes S-klasse er en stor, tung, meget driftsikker og tyverisikker bil.

2. Mercedes S-klasse er en av verdens mest komfortable biler.

3. Mercedes S-klasse er en stille bil, ikke en lyd inne i den.

4. Mercedes S-klasse er den bilen som blir mest brukt av regjeringen og statsmen.

5. Mercedes S-klasse er en bil som "kjører av seg selv"

6. Mercedes S-klasse er en av verdens mest luksuriøse biler.

7. Mercedes S-klasse fåes nå med diesel motor.

8. Mercedes S-klasse er en den beste bilen jeg noensine har kjørt.

9. Mercedes S-klasse er min luksus bil nummer 1.

10. Mercedes S-klasse er den mest utstyrte bilen de har der ute.

 

Hvilken bil ville jeg ha valgt av disse? Mercedes S-klasse, Volkswagen Phaeton, Audi A8, BMW 7 serie.

Ville valgt Mercedesen, ellers det Volkswagen Phaeton, men den ser så vanlig ut.

 

Dumme ting med den.

 

1. Mye verksted ja, men ikke overdriv her, det er vanligvis bare små baggateller som at det en motor som er gåen eller lignende som man fikser lett selv. (Mercedes S-klasse har over 130 motorer, men bare en får den til å gå fram :p )

2. Den bruker en del bensin på grunn av den er såpass tung og har så mye dill dall.

3. Det kan bli irriterende stille i den av og, noe som gjør den temmelig kjedelig for en som vil ha en bil med litt guff.

 

Til den tosken som tror at Mercedes S-klasse er bare tull kan se her! http://youtube.com/watch?v=HmkX9mtF9zI

Lenke til kommentar

Jeg hadde en kunde på jobben som kom i en kliss ny mercedes S klasse et eller annet. Det flaket av en bil. Han som eide bilen var vel 200år gammal og dere skulle sett den bilen... :ohmy:

 

Den var rundbulka til de grader og skrapa opp langs hele venstresiden. Begge bærebruene bak hadde knekt tvers av og hjula sto langt oppi hjulbuen. Han hadde kjørt over midtrabbater, rundkjøringer og alt mulig. Eieren var så gammal at han datt ut av bilen når jeg åpna døra. Når jeg ba han flytte bilen litt etterpå ble han bare liggende på bakken og sprelle og en kollega måtte hjelpe han opp på beina igjen.

 

Vi sjekka prisen hos mercedes. Det var en 07 mod og kosta godt over en mill. Topp modellen med alt.

Har bilder av bilen, men velger og ikke legge dem ut i hensyn til han karen som eide bilen.

 

Veldig veldig veldig surt...

 

Har dessverre ingen erfaringer med bilen, men skal ikke stikke under stolen at det koster peng og eie en slik bil. Dyre deler, trangt og jævlig++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...