Gå til innhold

Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! (PS: Kommentarer skal i kommentartråden!)


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette antrekket hadde jeg på her før varmen kom med mai, du skjønne milde.

 

Frakken fra CT har sett sine beste dager, og jeg teller på knappene om den holder en sesong til. CT har dessverre fjernet velurkragen på de siste modellene, og da blir dette en helt annen frakk i mine øyne. Den går fra å være noe litt ekstra til å bli helt ordinær. Men, for alt i verden, jeg trenger ikke handle på CT, disse frakkene er det flere som lager.

 

Tweedjakka er også fra CT og jeg har hatt den i mange år. Den har vært utrolig holdbar og kjennes ut som som den var kjøpt i forrige uke.

Skjorte fra Turnbull and Asser. Slips CT. Bukse er Docker's og fottøyet er fra Black Duck og kjøpt i Roma for et par år siden. PS fra Kent Wang.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av dag1234
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sånn ble det idag. Vanskelig lys å fotografere i. Dressen er fra Brooks Brothers -1818, og er helt mørk navy. Skjorte fra CT, slips fra Harvie & Hudson, sko er de nye fra Allen Edmonds, PS Kent Wang, frakk fra CT.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av dag1234
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sånn ble det i dag. Jeg tror dette er det beste jeg får med MTM, og har bestemt meg for å gå for bespoke neste gang. Prismessig tror jeg det er mariginale forskjeller og at den ekstra kostnaden oppveies av fornøydheten med resultatet.

 

Jakke - Whitcomb & Shaftesbury

Bukse - Manning & Manning

Skjorte & slips - CT

PS - Metropolitan Museum of art

Sko - AE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av dag1234
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Javel, ikke helt gunstige lysforhold, og nytt kamera, men hva hjelper det når ferdighetene er uendrete? Med poster likevel.

 

Dette er også en MTM-dress som gjør at jeg tenker bespoke er veien videre. Den er kun nesten perfekt, etter tre runder med retting, to ganger her i byen og én gang tilbake til London for fiksing.

For litt mer penger tror jeg resultatet vill bli bedre, og det ville ikke tatt ett år og mere til før den var ferdig.

 

post-181154-0-12826700-1401975958_thumb.jpg

 

post-181154-0-43238000-1401976249_thumb.jpg

 

post-181154-0-22992400-1401975973_thumb.jpg

 

post-181154-0-95481500-1401975977_thumb.jpg

 

post-181154-0-64371400-1401975983_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...