Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en Gutt på 16-17 år... Har disse to:

 

post-145120-1204404552_thumb.jpg post-145120-1204404564_thumb.jpg

 

 

Jeg (og pappa) mener Hugo Boss lukter best, men søstra mi syntes at den D&G parymen lukter best... bruker Hugo Boss til daglig ettersom at jeg selv mener at den er best men hvis jeg skal noe spessiellt så bruker jeg D&G parfymen for at søstra mi er jo jente så hun har nok en god del bedre peiling på parfyme enn meg :shrug:

 

Hva mener dere?

Endret av bjornerikk
Lenke til kommentar

Det der tror jeg er en myte. Tilvenningsegenskapen til nesen vil nok dempe lukten. Men hvis du ikke kjenner den når du lukter nærme på håndleddet (Hvis du f.eks sprayet der). Så er lukten vekk.

 

Bevis: Spray på A*Men, og du vil kjenne lukten i mer enn 24 timer.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Akkurat fått ny parfyme selv. Hadde ikke noe valg etter en samtale med noen svenske jenter på vors. De sa at de ikke kunne beherske seg når menn hadde den parfymen. Gjett hvilken?

 

Armani code (black). it smells gooooood.

 

edt.jpg

 

Ikke ble det så altfor dyrt fra cheapsmells.com, med deo heller. Her i hamar tok de i allefall like mye for en liten flaske som jeg betalte for stor flaske + deo.

Lenke til kommentar

Var i England for noen dager siden, og da kjøpte jeg meg Lacoste Pour Homme. Den lukter friskt og godt. Også er den ikke så utrolig sterk heller. En veldig bra sommer og vinterparfyme synes jeg. :):dribble:

 

403503.JPG

 

Har fått gode tilbakemeldinger på den :)

 

 

Lurer på hva min neste parfyme skal bli? :p Kanskje Lacoste Essential, eller så blir det en Dolce&Gabbana kanskje.

 

Noen som har prøvd Lacoste Elegance da? Gutteparfyme dette altså.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...