Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)


Anbefalte innlegg

Jeg husker at en på skolen min hadde med seg en parfyme på skolen. Den lukta jæævlig godt, husker ikke lukten. Han sa det var Lacoste, og flaska/boksen var av metal, man så ikke innholdet. Noen som vet hva jeg prater om?

 

Jeg husker at en på skolen min hadde med seg en parfyme på skolen. Den lukta jæævlig godt, husker ikke lukten. Han sa det var Lacoste, og flaska/boksen var av metal, man så ikke innholdet. Noen som vet hva jeg prater om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal pröve aa faa med meg litt parfyme naar jeg kommer til Norge igjen til jula, skal handle paa Keflavik-flyplassen.

Utvalget finnes her: http://www.frihofnin.is/vorur/snyrtivorur/...as/default.aspx (Er satt paa Adidas-kategorien, er bare aa skifte med menyen over).

 

Spörsmaalet mitt er; hva anbefales? Har allerede sett litt paa Burberry London, Black XS og Diesel FFL, men vet generelt sett ikke saa mye om parfyme :p

 

Hva ville dere kjöpt? (Skal jo ta aa lukte naar jeg kjöper, men klarer ikke aa prövelukte flere titalls flasker :ermm: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Nesten alle Hugo Boss, Armani, Calvin Klein parfymene har såkalte friske dufter.

-

Er det forresten noen jenter her på forumet, som med hånden på puppen kan si at de liker Jean Paul Gaultier enda?

 

Jeg kan skjønne at de gjorde det for flere år siden. Men er det en parfyme jeg blir kvalm av nå så er det den.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle skaffe meg en ny parfyme til det nye året. Er gutt på 16år, har brukt Jaun Paul før (Flasken har form som en kropp), synes denne var veldig god, men kansje litt tung. Jentene digga den ;) Men nå er jeg på leting etter en ny og god parfyme, frisk duft som varer en liten stund.

Noen anbefalinger?

 

Armani Diamonds He

 

Versace Pour Homme

 

Armani Attitude

 

osv... det står kategorier på www.esthetique.no, som "frisk", "maskulin" og lignende, du kan jo se der

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig god til og beskrive lukten av en parfyme. Og ja.. Parfymen kan se jævlig fæl ut med det trekket på flaska :p

 

Men jeg kan si; Jeg synes den lukter ganske godt. Den er kanskje litt stram\maskulin i lukten. Og det er vel da en litt tung duft.

Ikke den beste beskrivelsen. Men det var min mening om den.

 

Her ser den bedre ut.:

0263946_m.jpg

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...