Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Jeg har mulighet til å kjøpe ett lite utvalg av parfymer her på jobb til reduserte priser, men vet hverken hva de ulike heter eller om noen av de er verdt å kjøpe. Noen mulighet for å lukte på de er det dessverre ikke.

 

Planen er å kjøpe i gave til fruen, søster og bror. Altså i alderen 26-32 år.

 

Er det noen som kan ta seg tid til å se over de vedlagte bildene og si om det er noe som anbefales der som gave til dame og herre, eller er dette bare det kjipeste av det kjipe vi har fått hit?

 

Det er elendig kvalitet på bildene, men antar at en parfymekjenner vil se hva det er likevel :-)

 

På forhånd tusen takk

post-318876-0-19995800-1393700831_thumb.jpg

post-318876-0-34383000-1393700835_thumb.jpg

post-318876-0-74465500-1393700837_thumb.jpg

post-318876-0-76635200-1393700840_thumb.jpg

post-318876-0-20244600-1393700844_thumb.jpg

post-318876-0-03820700-1393700847_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har mulighet til å kjøpe ett lite utvalg av parfymer her på jobb til reduserte priser, men vet hverken hva de ulike heter eller om noen av de er verdt å kjøpe. Noen mulighet for å lukte på de er det dessverre ikke.

 

Planen er å kjøpe i gave til fruen, søster og bror. Altså i alderen 26-32 år.

 

Er det noen som kan ta seg tid til å se over de vedlagte bildene og si om det er noe som anbefales der som gave til dame og herre, eller er dette bare det kjipeste av det kjipe vi har fått hit?

 

Det er elendig kvalitet på bildene, men antar at en parfymekjenner vil se hva det er likevel :-)

 

På forhånd tusen takk

Libresse til søster, og toblerone til bror ;) (bilde 2)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har mulighet til å plukke med meg en av disse parfymene i morgen, men får ikke mulighet til å teste de i forkant.

 

Er det noe av disse som er utpreget søte eller veldig friske på lukt? Vil helst styre unna den type parfyme. Dette er til herre om noen skulle lure :)

 

The Game Davidoff
Luna Rossa Prada
Encounter Calvin Klein
212 VIP Men Carolina Herrer
Bottled Sport Hugo Boss

Endret av kreps79
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

For første gang i mitt liv gjør jeg faktisk litt research før jeg kjøper parfyme!

Men hvor viktig anser dere det at man har en parfyme som passer til sesongen?
Selvfølgelig, man bruker kanskje ikke en veldig fruktig parfyme på vinteren, men parfymer for menn har jo nettopp en mandig lukt. 
I hvert fall dem jeg liker som feks Hugo Boss Bottled intense. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her jeg bor er utvalget så dårlig at netthandel er nesten det eneste alternativ for min del. Det samme gjelder priser.

 

Om noen vet flere slike nettsider så come on..

 

:)

 

Har nesten utelukkende brukt FragranceX de siste 10 årene eller så.  Utvalget kan variere siden (i alle fall en del av) varene de selger er overstock og varer fra konkursbo ol.l., men prisene er gode, utvalget stort og frakten kjapp.  Selv har jeg så godt som alltid funnet det jeg lette etter og de har aldri gitt meg problemer av noe slag.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...