Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

Nå kom det ett skjermkort på tilbud, 8800GTS!

det har vell vært før.-.. ;)

 

når det gjelder 16-17 tilbudene, har jeg lyst til å kjøpe den minibaren, men veet at den ikke kommer til å bli altfor mye brukt, og støyer sikkert for mye...men fett....(status, haha)...

Endret av Lusken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GPSMAP 76cs "Kun 2 stk"

 

Garmin GPSMAP 76CS "Kun 2 stk" En bestselger med dagslys fargeskjerm og lang batteri levetid på inntil 30 timer. Høydemåler og kompass. Flyter, har MOB tast ( mann over bord)GPSMAP 76 serien egner seg på sjøen da den flyter, men kan fint brukes i bil eller på jakt. Denne robuste GPS`n har en krystallklar skjerm i alle lysforhold. GPSMAP 76C kan brukes sammen med både topografiske landkart, Bluechart sjøkart og City Select by-/veikart. Lang batterikapasitet, autoruting funksjonalitet. Dette er den ultimate GPS`n til fritidsbruk. Enklt brukergrensesnitt, bla rundt i menyen med informative ikoner. GPSMAP 60C har en glimrende sporlogg, støtte for Geocaching, Ankeralarm og stoppeklokke. Skal du på jakt eller ut å fiske har GPSMAP en innebygd kalender hvor du har fulloversikt over de beste tideneskulle du finne på å kjede deg når du er på tur kan du selvfølgelig slappe av med et spill.

 

før: 2495,-inkl. mva 2900,-

imponerende "avslag" :roll:

 

Edit: 1995,- er den listet til når man går inn på produktsiden

Endret av Deimos_Anomaly
Lenke til kommentar
Vell jeg har rimelig dårlig erfaring med netshop, kjeft'a 'em huden full sist gang jeg kjøpte der, haha, skulle sett tryne på han ene der... :!:

Men jeg fikk som jeg ville...

Ja, kjeft på oss i servicebransjen som vanligvis ikke har lov til å avvike instrukser fra folk høyere i systemet. Haha, fantastisk! (Greit, det var offtopic. :p)

 

Mine innlegg anyway. Mer praktisk enn favoritter. ^^

 

Har kjøpt powerball så langt. Men håper at hvis jeg ikke ender opp med noe mer, så kan jeg betale den med VISA til tilbudspris slik at jeg slipper oppkrav.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Vell jeg har rimelig dårlig erfaring med netshop, kjeft'a 'em huden full sist gang jeg kjøpte der, haha, skulle sett tryne på han ene der... :!:

Men jeg fikk som jeg ville...

Ja, kjeft på oss i servicebransjen som vanligvis ikke har lov til å avvike instrukser fra folk høyere i systemet. Haha, fantastisk! (Greit, det var offtopic. :p)

 

Mine innlegg anyway. Mer praktisk enn favoritter. ^^

 

Har kjøpt powerball så langt. Men håper at hvis jeg ikke ender opp med noe mer, så kan jeg betale den med VISA til tilbudspris slik at jeg slipper oppkrav.

 

Du kan vel betale med Visa, men du kan ikke få samlet opp ordrene.

Lenke til kommentar

Nettopp. Nå har jeg holdt av produktet slik at jeg får levert alt sammen hvis jeg ønsker flere produkter, og da blir det med oppkrav. Men om det ikke kommer andre tilbud som er interessant for meg håper jeg at jeg får kansellert oppkravsordren (med oppkrav) og kan bestille på nytt med kort. Men det blir vel vanskelig med mindre tilbudet jeg har inne ordre på nå kommer igjen den siste timen.

Lenke til kommentar
Er det ikke Stian_Netshop som pleier å være her å se på forslag og hjelp oss inkompetente?

Han har i såfall ikke vært pålogget HW siden 8:40 på morran i dag :S

 

Jo det stemmer det... Han var innom tråden her på morgenen for å forklare hvordan man samlet varene og slikt, men ikke hørt noe etter det. Jeg føler det egentlig har vært lite av ønsker blant tilbudene også i forhold til tidligere ganger, men det er kanskje bare fordi det er første gangen jeg faktisk har vært klar for å handle? Håper de tar seg en tur innom her så de får sett hva vi ønsker, jeg vil tro en stor del av dagens kunder befinner seg her...

Lenke til kommentar

Snøft, er irritert.

Bestilte :

Western Digital 750GB S-ATA II 7200 RPM

pluss en dvdbrenner og satakabler med bøy i, alle hadde saldo over 10 når jeg bestilte.

Beggle hadde 9 eller så igjen etter jeg bestilte.

 

Nå er forventet (men dog usikker) leveringsdato til de: 3 og 5 mars.

Tilbake til komplett for meg, de har i det minste lagerkontroll :(

Lenke til kommentar
Vell jeg har rimelig dårlig erfaring med netshop, kjeft'a 'em huden full sist gang jeg kjøpte der, haha, skulle sett tryne på han ene der... :!:

Men jeg fikk som jeg ville...

Ja, kjeft på oss i servicebransjen som vanligvis ikke har lov til å avvike instrukser fra folk høyere i systemet. Haha, fantastisk! (Greit, det var offtopic. :p)

 

Mine innlegg anyway. Mer praktisk enn favoritter. ^^

 

Har kjøpt powerball så langt. Men håper at hvis jeg ikke ender opp med noe mer, så kan jeg betale den med VISA til tilbudspris slik at jeg slipper oppkrav.

hehe, vurderer sånn powerball jeg å ...ser artig ut,...ihvertfall i 5 min, så blir det slitsom....og jeg å slitsom passer ikke sammmen :!:

 

Funderer fortsatt på MIST 1000 watt, noen som vet hvor lang den er?

Endret av Lusken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...