Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på lager når jeg bestilte også, men gikk inn på ordrehistorikken og titta nå og der var det 04.03.2008 på disken :wallbash:

 

Det er en sleip måte å gjøre det på. Men det positive er at orderestatusen er "åpen" og det går an å slette det. hvis de ikke kjerper seg og leverer den dagen jeg får min E8400, da vill jeg slette orderen med en gang.

 

Ikkje vær så tøff da ;)

Lenke til kommentar
AHHHHHHHHHHHHHHH!!! AHHHHHHHHH!!! Fack! Ahh, har fulgt med på alle times salgene hittil, også tar jeg toget hjem (ti over 2 toget fra jessheim), regner ikke med de gode tilbuda..

ahhh, så ser jeg MISt 1 kilowatt's utgaven...aaaaahhhhhh, den hadde vært min!

BTW: de minnebrikken hvilke er det? link?

 

Hvis du tar en og sender en mail til de hvor du forklarer dette er det nok godt mulig at du får den til den prisen allikevel, de pleier jo være ganske hyggelige og flinke til å ordne opp, ihvertfall hvis du nevner at du henger på forumet her også. Eventuelt kan du jo søke opp produktet og se om den ligger til samme pris enda. Er flere av produktene som har vært tidligere i dag som ligger til samme pris enda. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Var det noen gode tilbud på timessalget kl. 14 00? PC deler?

 

Gudegitt Tastatur fra MIST

 

Nydelig og stilrent kvalitetstastatur. MIST Oghma er meget behagelig å skrive med og vil bli høyt elsket av sekretærer såvel som gamere. Høy konefaktor gjør den til et naturlig førstevalg for HTPCen i stua.

 

før: 295,-inkl. mva 150,-

 

 

 

 

GeForce 8800GTS til kanonpris!

 

EVGA GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, 320bit

 

før: 1795,-inkl. mva 1250,-

 

 

 

 

20,1" Skjerm - Vanvittig ytelse!

 

Heftig bærbar PC fra HP med 20.1" Skjerm. 2GB minne, 240GB Disk, HD2600 skjermkort og Vista Home Premium

 

før: 12995,-inkl. mva 10995,-

 

 

 

 

MIST, 1000W,

 

MIST har blitt et synonym for meget høy kvalitet, støysvake produkter og "mye for pengene". MIST strømforsyninger kommer til stadighet ut som "Best in test" i uavhengige tester, og er vår klare anbefaling til kunder som ønsker en stabil, stillgående og prisgunstig strømforsyning til sin PC. Mist har også fått 5års garanti.

 

før: 1695,-inkl. mva 995,-

 

 

 

 

WD 750GB S-ATA II Harddisk

 

7200 RPM Caviar SE16 Special Edition 16MB cache

 

før: 1050,-inkl. mva 895,-

 

 

 

 

Toshiba Satellite L40-15C

 

Toshiba Satellite L40-15C Toshibas svært populære serie med bærbare PC-er, Satellite Pro, tilbyr utrolig allsidighet og fleksibilitet. Satellite Pro-serien er utformet for å tilby en maksimal kombinasjon av ytelse og pris. Serien finnes med en rekke forskjellige skjermplattformer.

 

før: 3995,-inkl. mva 3295,-

 

 

 

 

Pioneer DV-600AV-K DVD spiller

 

DV-600 har HDMI-utgang med 1080p oppskalering, analoge 5.1 lydutganger, samt optisk og coax digital lydutgang. Formater som støttes er : DVD-Video, DVD-R/-RW, DL-R/-RW, DVD+R/+RW, DL+R/+RW DVD-Audio, SACD SVCD, VCD CD, CD-R/RW DivX, WMV movie files MP3, WMA music files JPEG photo's

 

før: 1795,-inkl. mva 1495,-

 

 

 

 

Hjemmekino i strøkent design!

 

Philips HTS9800 surroundsystem vil gi deg en uovertruffen bilde- og lydopplevelse med 6.1 Dolby Digital surround-kinolyd. HDMI-utgang til digital High Definition-video og digital lyd. Video-oppskalering forbedrer oppløsningen med opptil 1080i, og Neodym-bånddiskantenheter sikrer krystallklar lydkvalitet.

 

før: 6490,-inkl. mva 5990,-

 

 

 

 

Fujitsu-Siemens Amilo PRO V3515 C2D

 

AMILO Pro V Edition er designet med tanke på å levere høye ytelser til en gunstig pris. Maskinen kommer med en stor skjerm for bedre komfort og et ergonomisk tastatur. Den er ideell for arbeid både på kontoret og ute på farten. Den kommer med innebygd optisk leseenhet, harddisk, modem, LAN og standard porter.

 

før: 4995,-inkl. mva 3995,-

 

 

 

 

DDR2 4096MB enhanced Memory

 

Dette er minne for entusiasten, Mushkin er endelig tilbake i Norge med fullt trykk!

 

før: 1110,-inkl. mva 850,-

 

 

 

 

OC Kortet for entusiasten!

 

FOX+ MARS Intel P35 + ICH9R Socket 775 2xPCIex16, 2X1394a, 6XSATA, eSATA, 7.1

 

før: 1690,-inkl. mva 1295,-

 

 

 

 

NetShop eksplosiv Kampanje feb08

 

Netshop eksplosiv tirsdag kampanje PC PC-en inneholder følgende: Prosessor:Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz DVD: Optiarc / NEC DVD-brenner AD-5200 Harddisk: WD 500GB S-ATA II 7200 RPM Caviar SE Minne: Mushkin DDR2 2 GB PC2-6400 Kabinett: Netshop Miditower "Ares" Sort Skjermkort: EVGA GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 PSU: MIST, 500W, ATX.2.2, avtagbare Hovedkort: FOX+ 975X7AB-8EKRS2H Socket775

 

før: 7690,-inkl. mva 5990,-

 

 

 

 

Logitech QuickCam for Notebooks v.3

 

Med det rimelige QuickCam® for Notebooks fra Logitech blir det enklere og mer moro å bruke videosamtaler. Den innebygde mikrofonen med RightSound?-teknologi fjerner ekko og filtrerer ut bakgrunnsstøy slik at det blir behagelig å prate uten hodesett. VGA-oppløsning på 640 x 480 piksler betyr fyldige og klare farger til video og bilder. Fungerer med alle ledende programmer for direktemeldinger og videosamtaler.

 

før: 285,-inkl. mva 175,-

 

 

 

 

Esprimo EDT P2510 CD356

 

Maskinen for enhver oppgave på kontoret. Kombinerer gode ekspansjonsmuligheter med det siste innen IT teknologi, og i tillegg ivaretatt miljøhensyn. Dette er en kontor PC til en utrolig pris! Gode ekspasjonsmuligheter. Stille og driftssikker. Sikker og lett og administrere. Skreddersydd for dine behov. Maskinen inneholder: Intel Celeron D356 prosessor, 1GB minne, 80GB harddisk og MS Vista Business

 

før: 3750,-inkl. mva 2750,-

 

 

 

 

ODIN GT_800W m/Kabler

 

Gigabyte Odin HT 800w er en allsidig strømforsyning for både overklokkeren og mannen i gata med kraftig oppsett.

 

før: 1395,-inkl. mva 1095,-

 

 

 

 

8 GB Ultra-Slim Mega-Kart USB 2.0

 

USB Pendrive i kredittkortformat med STOR lagringskapasitet. Her får man plass til 8GB, så denne kan f.eks. brukes til store presentasjoner eller lagring av musikk, filmsnutter osv.

 

før: 795,-inkl. mva 495,-

 

 

 

 

Geforce 8800GTX 768MB PCIe

 

Et av de beste skjermkortene om dagen. 8800GTX har 768MB GDDR minne, HDCP støtte, Dual DVI, Tv-out.

 

før: 3495,-inkl. mva 2495,-

 

 

 

 

GPSMAP 60Cx, 64MB

 

Garmin 60Cx har utskiftbart minne og er perfekt for jakt, turer i fjellet eller rett å slett finne fram i byen. Enkelt brukersnitt gjør den svært enkel i bruk. Har SiRFstarIII chipsett som gir enda bedre GPS signal enn tidligere modeller. Lang batterilevetid. AA batterier

 

før: 2750,-inkl. mva 2295,-

 

 

 

 

Verimant Pro Charger EC877

 

Verimant Pro Charger er en eksklusiv 4-led LCD lader. Laderen er i høy kvaliet og kommer med "pluginn støpsel" for enkel å kobles til strøm. Den er liten og hendig og kan enkelt tas med på reise. Laderen kan lade AA og AAA batterier. Pakken inlkuderer 4x 2500mAh Verimant oppladbare AA batterier.

 

før: 95,-inkl. mva 50,-

 

 

 

 

Barracuda HP-1 gaming headset

 

Razer BArracuda? HP-1 spillheadset har 8 separate høyttalere for optimal surround-lyd uten at det går ut over spillerens komfort. Razer BArracuda? HP-1's innebygde mikrofon er spesiellt utviklet for spill-kommunikasjon. Razer BArracuda? HP-1 er kompatibel med alle lydkort, men det anbefales brukt sammen med Razer Barracuda AC-1 som leverer den beste spillopplevelsen i verden i dag.

 

før: 1095,-inkl. mva 850,-

 

 

Ahh, har fulgt med på alle times salgene hittil, også tar jeg toget hjem (ti over 2 toget fra jessheim), regner ikke med de gode tilbuda..

ahhh, så ser jeg MISt 1 kilowatt's utgaven...aaaaahhhhhh, den hadde vært min!

BTW: de minnebrikken hvilke er det? link?

Hva skal du med 1kW PSU? :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Status?, som du pleier og si :!:

 

Jeg ser dobbelt :blink:

Lenke til kommentar
AHHHHHHHHHHHHHHH!!! AHHHHHHHHH!!! Fack! Ahh, har fulgt med på alle times salgene hittil, også tar jeg toget hjem (ti over 2 toget fra jessheim), regner ikke med de gode tilbuda..

ahhh, så ser jeg MISt 1 kilowatt's utgaven...aaaaahhhhhh, den hadde vært min!

BTW: de minnebrikken hvilke er det? link?

Den ligger fortsatt ute til samme prisen :cool:

linky

 

Virker som mange av tilbudene blir liggende til samme pris.

 

Edit: too slow :cry:

Endret av Deimos_Anomaly
Lenke til kommentar
AHHHHHHHHHHHHHHH!!! AHHHHHHHHH!!! Fack! Ahh, har fulgt med på alle times salgene hittil, også tar jeg toget hjem (ti over 2 toget fra jessheim), regner ikke med de gode tilbuda..

ahhh, så ser jeg MISt 1 kilowatt's utgaven...aaaaahhhhhh, den hadde vært min!

BTW: de minnebrikken hvilke er det? link?

 

Hvis du tar en og sender en mail til de hvor du forklarer dette er det nok godt mulig at du får den til den prisen allikevel, de pleier jo være ganske hyggelige og flinke til å ordne opp, ihvertfall hvis du nevner at du henger på forumet her også. Eventuelt kan du jo søke opp produktet og se om den ligger til samme pris enda. Er flere av produktene som har vært tidligere i dag som ligger til samme pris enda. Lykke til :)

Vell jeg har rimelig dårlig erfaring med netshop, kjeft'a 'em huden full sist gang jeg kjøpte der, haha, skulle sett tryne på han ene der... :!:

Men jeg fikk som jeg ville...

Lenke til kommentar

16-17

 

 

 

D200 kamerahus, begrenset antall!

 

Nikons D200. Nyutviklet CCD-bildesensor, Nyutviklet 11-felters AF-system, 3D Matrix fargelysmåling type II. D200 er det perfekte speilreflekskameraet for halvprofesjonelle fotografer og frilansfotografer. Begrenset antall!

 

før: 10595,-inkl. mva 8950,-

 

 

 

 

Esprimo EDT P2510 CD356

 

Maskinen for enhver oppgave på kontoret. Kombinerer gode ekspansjonsmuligheter med det siste innen IT teknologi, og i tillegg ivaretatt miljøhensyn. Dette er en kontor PC til en utrolig pris! Gode ekspasjonsmuligheter. Stille og driftssikker. Sikker og lett og administrere. Skreddersydd for dine behov. Maskinen inneholder: Intel Celeron D356 prosessor, 1GB minne, 80GB harddisk og MS Vista Business

 

før: 3750,-inkl. mva 2750,-

 

 

 

 

Rimelig kontorsenter med høy ytelse

 

Øk effektiviteten med denne robuste, stilige og rimelige alt-i-ett-maskinen. Rask laserutskrift, kopiering og fargeskanning med høy kvalitet gir profesjonell produktivitet.

 

før: 4695,-inkl. mva 2395,-

 

 

 

 

Sony KDL-37P3000K 37" LCD-TV

 

HD-klar 37-tommers P3000 Sony BRAVIA LCD-TV med BRAVIA Engine for bildeforbedring, BRAVIA Theatre Sync med ettklikkskontroll over hjemmeunderholdningssystemet, muligheter for veggmontering og 2 HDMI?-innganger for enkel tilkobling til HD-kilder som Blu-Ray BRAVIA Engine-bildeteknologi for forbedret dybde, klarhet og oppløsning Med BRAVIA Theatre Sync kan du betjene TV-en og hele hjemmekinoanlegget med én enkelt knapp

 

før: 8990,-inkl. mva 7750,-

 

 

 

 

13,3" Toshiba Sat U300-14 K C2D T52

 

Den nye Satellite U300 er den perfekte ultrabærbare PC-en for alle som ønsker en god kombinasjon av mobilitet, produktivitet og valuta for pengene. Dette er en stilig og lett kvalitets-PC som er utformet spesielt med tanke på en mobil livsstil, og som håndterer oppgaver på en intelligent og effektiv måte takket være de nyeste Intel® Core? 2 Duo-prosessorene, som har kraften til to prosessorer pakket i én enkelt brikke. U300 har 13,3" bredskjerm med Toshiba TruBrite?-teknologi som gir skarpe, klare farger, og mange nyskapende funksjoner, som innebygd 1,3 megapikslers webkamera og Bluetooth. Alt i en bærbar PC som kun veier 1,99 kg!

 

før: 6995,-inkl. mva 5995,-

 

 

 

 

EF-530 DG SUPER Nikon

 

kraftig og avansert blitz med høy ytelse men ledetall 53. Masse funksjoner for den kresne fotograf. Se produkt for full info.

 

før: 2390,-inkl. mva 2150,-

 

 

 

 

T700 GPS Europa "Kun 10 stk"

 

Kjør på kryss og tvers i Europa "Kun 10 stk" - uten å bytte kart! Novogo T700 GPS har 3,5? trykkfølsom LCD-skjerm, minnekort med kart, SirF Star III, 20 kanaler, fotoboks og fartsgrense varsling. Navigasjonsvinduet er lettfattelig. Den har gode kart, er enkel i bruk, og kjapp i responsen.

 

før: 2595,-inkl. mva 1495,-

 

 

 

 

e310 GPS Bilnavigasjon "kun 4 stk"

 

"kun 4 stk" Bi1navigasjon med 2,8" touch screen og 256mb SD minne med kart over Europa installert. Norsk meny og stemmestyring. Med bilholder,lader

 

før: 2195,-inkl. mva 995,-

 

 

 

 

BD-P1400 Blu-ray spiller

 

Med en Blu-ray-spiller som BD-P1400 kan du nyte suveren lyd og ekstremt klart og detaljrikt bilde. Bedre enn noen gang faktisk, spesielt i kombinasjon med en HD-TV. Oppløsningen er fem ganger høyere enn med en vanlig DVD-spiller, og Blu-ray-platen rommer opptil hele ni timers underholdning. BD-P1400 støtter også vanlige CD- og DVD-formater. Bilde i særklasse

 

før: 3490,-inkl. mva 2595,-

 

 

 

 

GPSMAP 76cs "Kun 2 stk"

 

Garmin GPSMAP 76CS "Kun 2 stk" En bestselger med dagslys fargeskjerm og lang batteri levetid på inntil 30 timer. Høydemåler og kompass. Flyter, har MOB tast ( mann over bord)GPSMAP 76 serien egner seg på sjøen da den flyter, men kan fint brukes i bil eller på jakt. Denne robuste GPS`n har en krystallklar skjerm i alle lysforhold. GPSMAP 76C kan brukes sammen med både topografiske landkart, Bluechart sjøkart og City Select by-/veikart. Lang batterikapasitet, autoruting funksjonalitet. Dette er den ultimate GPS`n til fritidsbruk. Enklt brukergrensesnitt, bla rundt i menyen med informative ikoner. GPSMAP 60C har en glimrende sporlogg, støtte for Geocaching, Ankeralarm og stoppeklokke. Skal du på jakt eller ut å fiske har GPSMAP en innebygd kalender hvor du har fulloversikt over de beste tideneskulle du finne på å kjede deg når du er på tur kan du selvfølgelig slappe av med et spill.

 

før: 2495,-inkl. mva 2900,-

 

 

 

 

GeForce 8800GTS til kanonpris!

 

EVGA GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, 320bit

 

før: 1795,-inkl. mva 1250,-

 

 

 

 

Proffersjonell ekstern lagring!

 

Buffalo DriveStation 500GB Turbo USB 2.0 SATA

 

før: 950,-inkl. mva 750,-

 

 

 

 

GPSMAP 60Cx, 64MB

 

Garmin 60Cx har utskiftbart minne og er perfekt for jakt, turer i fjellet eller rett å slett finne fram i byen. Enkelt brukersnitt gjør den svært enkel i bruk. Har SiRFstarIII chipsett som gir enda bedre GPS signal enn tidligere modeller. Lang batterilevetid. AA batterier

 

før: 2750,-inkl. mva 2295,-

 

 

 

 

Styrking av muskler!

 

NSD Powerball Gyro Blå m/teller

 

før: 250,-inkl. mva 125,-

 

 

 

 

RX 18W FM Radio

 

En rimelig FM radio i en moderne designutførelse. Pen og se på og bra lyd. Fin til campingvognen eller hytta.

 

før: 295,-inkl. mva 150,-

 

 

 

 

UV kabinettvifte

 

Vantec Spectrum UV kabinettvifte, 80x80 80x80x25mm kabinettvifte, Grønn

 

før: 69,-inkl. mva ,-

 

 

 

 

bZerk Miditower m/display, u/vifter

 

Stilig og brukervennlig kabinett med mange finesser. I fronten sitter et farge LCD-display med en rekke funksjoner. Belyst av/på bryter. Praktisk bærehandtak gjør det enkelt å bære kabinettet til og fra LAN-samlinger. Bærehandtaket har blå LED. Nede i front sitter 2 viftestyringer..

 

før: 695,-inkl. mva 395,-

 

 

 

 

Fantastisk MP3 og video spiller.

 

Den nye iPod Nano kommer med 2" display og er en fantastisk MP3 og video spiller. Du har et nytt menysystem som har Cover Flow . Dvs at du kan bla igjennom albueme ved å vise kun album art. iPod nano leveres i anodisert aluminium og rustfritt stål.

 

før: 1450,-inkl. mva 1250,-

 

 

 

 

Råtøff minibar/minikjøleskap

 

Råtøff minibar / minikjøleskap med temperaturdisplay, gjennomsiktig front! Leveres med to sett strømforsyninger; hjemme og 12V til hytte/bil

 

før: 750,-inkl. mva 495,-

 

 

 

 

Harddiskskuff

 

Vantec EZ Swap IDE Harddiskskuff, sort for 3,5" IDE harddisk m/ blått LCD

 

før: 250,-inkl. mva 95,-

 

 

 

 

Harddisk kjølesystem

 

Vantec Vortex Harddisk kjølesystem, sølv 5 1/4" kjølesystem m/ display

 

før: 395,-inkl. mva 150,-

 

 

 

 

Fujitsu-Siemens Amilo PRO V3515 C2D

 

AMILO Pro V Edition er designet med tanke på å levere høye ytelser til en gunstig pris. Maskinen kommer med en stor skjerm for bedre komfort og et ergonomisk tastatur. Den er ideell for arbeid både på kontoret og ute på farten. Den kommer med innebygd optisk leseenhet, harddisk, modem, LAN og standard porter.

 

før: 4995,-inkl. mva 3995,-

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...