Gå til innhold

Vann på papiret?

paa99

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vann på papiret når du skal tørke deg i ræva etter du har drite?

Selv tørker jeg først med tørt papir så vann på papiret og deretter med tørt igjen.

Syntes det går mye fortere og det er reinsligere. Etter jeg begynte med det så har rævtørketiden blitt redusert vesentlig :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler aldri at jeg bruker lang tid på å tørke meg i ræva. Bruker bare tørt papir, har aldri prøvd papir med vann, men idèen var kanskje ikke så dum :hmm:

Skrevet
Altså, du tørker deg, går til vasken for å bløte papir, så tørker du deg med det, så tørker du deg igjen!? Latterlig.

Jeg ser for meg at det fungerer best hvis vasken står så nærme doen at du slipper å gå for å bløte papiret. Hjemme hos meg vil det funke.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Sklir du ikke rett igjennom papiret da? :wow:

Vil tro det. :confused: Dasspapir løser seg jo opp i vann.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jøss. Dette var nytt og kreativt. Hvis det var trådstarter som fant opp denne metoden må jeg bare gratulere han med sitt store intellekt.

Skal seriøst teste dette neste gang ryggen må tømmes. Vasken er innen rekkevidde fra dassen og alt. Eneste jeg er redd for er overkonsum av toalettpapir, hvor mange "ruter" må du bruke for at ikke papiret skal revne?

Skrevet

Andre kulturer er det sånn at man har en slags vannslange som man spyler rompa med. Altså, tørker med papir, spyler, tørker så du blir tørr. De henges ved siden av doen. Faren min har en :p

Skrevet
Andre kulturer er det sånn at man har en slags vannslange som man spyler rompa med. Altså, tørker med papir, spyler, tørker så du blir tørr. De henges ved siden av doen. Faren min har en :p

Er det ikke Japan?

Prøvd? Er det effektivt og renslig?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...