Gå til innhold

Og der ga Microsoft opp HD DVD


celidog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fortsatt litt surt for de som har kjøpt HD-DVD addon da

Tja.. men de aller aller fleste som kjøpte den addon var nok fullstendig klar over at kun ett format ville overleve og de tok en risk.

 

Bare MS får rompa si i gir å får video store i Europa i noenlunde samme stand som den som er i US er jeg fornøyd.

Kjøper aldri filmer, men kunne godt tenke meg å leie noen nye stor filmer i HD kvalitet.

Lenke til kommentar

Glad for at alle studioer nå samler seg rundt et medium, og jeg håper Microsoft slipper en BD addon for de som er filmentusiaster, i tillegg til spillentusiaster blandt de som har 360.

Og til OP, det er vel ganske opplagt at det blir krig slik du ordlegger deg? Men det var vel kanskje hele poenget? Hehe :)

Lenke til kommentar
Glad for at alle studioer nå samler seg rundt et medium, og jeg håper Microsoft slipper en BD addon for de som er filmentusiaster, i tillegg til spillentusiaster blandt de som har 360.

Og til OP, det er vel ganske opplagt at det blir krig slik du ordlegger deg? Men det var vel kanskje hele poenget? Hehe :)

 

Vel, egentlig så tror jeg ikke jeg vil ha BD spiller til 360en min. Den bråker jo såpass mye at det vil være et litt forstyrrende element ved visning av film, spesielt når hele poenget med de nye formatene er å gi en så god kvalitet som mulig i alle ledd. Kjøper heller en frittstående spiller for tilnærmet samme pris regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...