Gå til innhold

blokkere uten at de ser det på msn.


Anbefalte innlegg

Finnes det noen måte som gjør at statusen min alltid er borte uten at den jeg ikke har tid til å prate med kan finne ut av det på??? Vet det høres rart ut..men jeg vil gjerne beholde vennskapet, men denne personen "maser" hele tiden...uansett vilken online status jeg setter...

 

Svar mottas med enorme menger takknemlighet:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt jeg har å si: Skjerp deg! Si til vennen din at du ikke liker det!

 

 

Anbefaler at brukermoderator legger ned emnet.

 

Hadde det enda vært vennen min.. det er dama til kompisen min...

Jeg anser det som et problem at folk ikke respekterer den statusen jeg setter på msn... De aller skjønner at midt på dagen, og det står eks. busy..ja, så er jeg opptatt.. så om det ikke er veldig viktig, så kan det vente. Problemet er skikk og bruk som ikke henger sammen med nye kommunikasjonsmetoder.

Endret av killmeister
Lenke til kommentar

jeg forstår ikke helt problemet, høres ut som dere har store sosiale problemer i venne gjengen din, vis folk føler et behov for å kontrollere hvem som har blokka hvem, så mye hadde jeg bare ikke giddi å bry meg, vil ikke noen prate med meg så gidder ikkej eg prate med dem heller. bare la være å svare så slutter hu å skrive ting.

 

personlig har jeg sletta alle jeg ikke gidder å prate med fra msn, vil de prate med meg kan de fortsatt det. men jeg kommer ikke til å starte samtale med dem. grei løsning. til slutt tar de hintet.

 

just dont give them any cookies!!!

Lenke til kommentar

Hvorfor velger du å svare selv om du har satt statusen din til Borte?

Det er jo DU som ødelegger for deg selv. La status være status.

 

En annen ting er å svare når DU ønsker det. Det er ingen som tvinger deg til å svare. Om hun fortsetter å mase, så lar du henne vente til du ønker å svare. Så tar du scroll up og svarer deg nedover. (Hadde jeg gjort :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...