Gå til innhold

Detaljer om Aliens-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden spillet heter Aliens: Colonial Marines er det vel naturlig å tenke seg at det vil ligge nærmere Aliens ("Alien 2") enn Alien (den første filmen i serien).

 

Og da tror jeg nok det blir litt skyting, gitt.

 

Å lage et spill basert på stemningen og intensiteten i den første filmen ville kunne blitt aldeles fantastisk, det også, selvsagt, men det er nok betraktelig enklere å gjøre hektisk og guffent actionspill enn det ville være å gjenoppfinne eksistensiell skrekk i interaktivt format.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Å lage et spill basert på stemningen og intensiteten i den første filmen ville kunne blitt aldeles fantastisk, det også, selvsagt, men det er nok betraktelig enklere å gjøre hektisk og guffent actionspill enn det ville være å gjenoppfinne eksistensiell skrekk i interaktivt format.

Jeg er redd du har rett, særlig med bakgrunn i at spillet annonseres for konsoll allerede nå. Jeg er skeptisk til hele spillet fordi jeg antar det blir "yet another FPS" og det skal mye til før jeg finner at noe er oppfriskende og nytt innen den sjangeren. Antagelig blir dette en satsing basert på gamle tanker med et kjent navn med kun håp om å tjene penger.

Trist, fordi en her har muligheten til å skape noe nytt med litt kunstnerisk innsats og mot til å trå ukjente stier. Alien var såpass nyskapende når den kom at den virkelig fortjener et spill som skiller seg fra mengden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...