Vincent R Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hei. jeg prøver å logge meg på et spill på jobb, men det går ikke. tror det er litt for mange stengte porter, er det en måte å komme seg rundt dette problemet ?? samme gjelder for teamspeak noen som har noen lure tips å komme med ??
PerB Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 jeg prøver å logge meg på et spill på jobb, men det går ikke. Hvis din arbeidsgiver ønsker at ansatte skal jobbe for bedriften og ikke spille er det naturlig å sperre porter evt. nettsteder som har onlinespill. Det samme kan også gjelde for html-baserte mailsystemer osv (dette også p.g.a. risiko for smitte av virus/trojanere).
Vincent R Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 jeg prøver å logge meg på et spill på jobb, men det går ikke. Hvis din arbeidsgiver ønsker at ansatte skal jobbe for bedriften og ikke spille er det naturlig å sperre porter evt. nettsteder som har onlinespill. Det samme kan også gjelde for html-baserte mailsystemer osv (dette også p.g.a. risiko for smitte av virus/trojanere). ja. dær var det mye hjelp
madmats Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 trykk start, kjør og skriv inn cmd. paste inn dette scriptet her: <fixstupidblock> ::= <unblockallmyports> <headdesk> ::= { {> ;}* {<statement=iareretarded> ;}+ } <declare"incrediblestupidemployee"> ::= <lazysonofabitch> | <slapmyfacenow> <haxxorjob> ::= <playwow@work_asapgoddamit> <fixteamspeakomg> <print> ::= print(<hatemyuglyboss>) // returns stupid question <slapmyfacetwice>
Chevelle Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 trykk start, kjør og skriv inn cmd. paste inn dette scriptet her: <fixstupidblock> ::= <unblockallmyports> <headdesk> ::= { {> ;}* {<statement=iareretarded> ;}+ } <declare"incrediblestupidemployee"> ::= <lazysonofabitch> | <slapmyfacenow> <haxxorjob> ::= <playwow@work_asapgoddamit> <fixteamspeakomg> <print> ::= print(<hatemyuglyboss>) // returns stupid question <slapmyfacetwice> Hva fa#¤..det funket ikke jo......
Hayer Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Du får nok ikke kommet rundt det uten å åpne portene, da må du inn på ruteren. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå