Gå til innhold

FarCry 2 Gameplay video fra GDC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Far Cry 2 ser virkelig bra ut, og gleder meg skikkelig til det. De burde legge ut mer videoer og slikt, ettersom det er litt lite, med mindre du tenker på den 25 min demo'en som ligger et sted på Gametrailers.

Gjest member-97590
Skrevet

Dette såg virkelig bra ut!

Men det negative er at dette blir et dyrt år med så mange gode spill :no:

Skrevet (endret)

Jeg ser at de enda elsker ordet "Dynamic".... :!:

Jeg bare håper at det samme ikke skjer med dette spillet som Crysis. Cheats/hacks online har total ødelagt Crysis.

Endret av AvidGamer
Gjest medlem-105082
Skrevet

Ser helt nydelig ut! Gleder meg utrolig mye. Det jeg er mest glad for er at det blir utviklet til PC som hovedplatform, slik at vi ikke får en dårlig port fra en lusen konsoll.

Skrevet (endret)

Disse gutta bør gjerne ta seg en tur ut med ei rifle, skyte på ei grein og se hva som skjer =D

Noen som har skutt med RPG? 200m i rett linje, så plutselig 30grader sving nedover og 100 nye meter rett?

Stilig at man kan skade fiendene, og at de ikke står og går helt til de faller om.
Og såklart at de har tenkt seg frem til at da burde det samme gjelde spilleren =)

Endret av Zeph
Skrevet (endret)
Noen som har hør noe om hvor god pc man bør ha?

Kan tenke meg det blir i nærheten av kravene til Crysis.

[Hentet fra Gamer.no]

Minstekravene er som følger:

* Windows XP eller Windows Vista

*

* 2.8+ Ghz prosessor (XP), 3.2+ Ghz i Vista

*

* 1 GB RAM (XP), 1.5 GB i Vista

*

* NVIDIA 6800 GT+ eller lignende grafikk-kort (256 MB minne)

*

* 12 GB ledig plass på harddisken

*

* Lydkort med DirectX 9.0c-støtte

*

De anbefalte systemkravene er som følger:

* Intel Core 2 Duo 2.2+ Ghz-prosessor

*

* 2 GB RAM

*

* NVIDIA 8800GTS/640 eller lignende grafikk-kort

*

* 12 GB ledig plass på harddisken

*

* Lydkort med DirectX 9.0c-støtte

Endret av Villanden
Skrevet

Håper de klarer å optimalisere motoren bedre enn til Crysis. Det er rett og slett for tungdrevet, og den dårlige ytelsen trekker ned totalopplevelsen. (Ja jeg har en toppspeccet overklokket maskin)

Skrevet
Håper de klarer å optimalisere motoren bedre enn til Crysis. Det er rett og slett for tungdrevet, og den dårlige ytelsen trekker ned totalopplevelsen. (Ja jeg har en toppspeccet overklokket maskin)

Enig!

Skrevet

Jeg synes utviklerne fokuserer for mye på akkurat det samme som Crysis-gutta; nemlig ting man fort blir lei av.

Tror derfor dette blir Crysis i Afrika uten aliens. (Det er jo noe)

Skrevet (endret)

Håper virkelig at HD 3870 klarer å hamle opp med dette spillet! Men jeg frykter det vil bli tungere enn Crysis... og da kommer jeg til å føle meg presset til å kjøpe nytt skjermkort xD

Det er mange GPU i fjoråret som ble kjøpt pga Crysis tror jeg! :p

Ellers håper jeg Far Cry 2 får en lengre Single Player mode enn Crysis hadde...

Endret av Core2Duo_Dude
Skrevet

Dynamic ftw! :D Dette spillet ser så heftig ut, kanke vente, blir vel helt klart bedre enn forgjengerne. Bare det ikke blir utsatt nå!!! :ph34r:

• 1 måned senere...
Skrevet
Dynamic ftw! :D Dette spillet ser så heftig ut, kanke vente, blir vel helt klart bedre enn forgjengerne. Bare det ikke blir utsatt nå!!! :ph34r:

ForgjengernE? Er bare en forgjenger til dette spillet, og der er Far Cry, og det spillet var grisefett, så skal dette bli bedre blir det et fantastisk stykke spill :D

Skrevet

We at almighty UbiSoft can't be arsed to hire a native English speaking PR dude, so we just use the same buzz word over and over and over and over, kay? Gameplay my ass, dette kunne like gjerne vært Deer Hunter. Eller Tree Hunter for den saks skyld. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...