Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tur på Peppes støttes! F.eks. på fredag kveld. Vi burde i såfall få organisert det litt, og hvis vi blir et større antall personer burde vi resevere i forveien.

 

Apropos organisering; Noen burde få oppretta en offisiell HW-rekka IRC kanal, så alle på raden får kommunisert bedre med hverandre, gitt beskjeder osv. under TG. Blir litt mer sammensveisa rekke da. Bedre kjent blir vi også. Og hvem har ikke en irc-klient kjørende i bakgrunnen på tg?

Lenke til kommentar

Hehe jeg blir med iaff..

Ang chan har jeg en fult operativ multinetworks bot så hvis det er noen efnetnerder så ikke vil henge på qnet står den klar;)

 

Ang Spirre:

18 år, 19 i april(jesus, må betale for tannlega sjøl!).. Første TG.

Endret av mjhz
Lenke til kommentar

Peppes! :w00t:

 

Apropos organisering; Noen burde få oppretta en offisiell HW-rekka IRC kanal, så alle på raden får kommunisert bedre med hverandre, gitt beskjeder osv. under TG. Blir litt mer sammensveisa rekke da. Bedre kjent blir vi også. Og hvem har ikke en irc-klient kjørende i bakgrunnen på tg?

Nå har vi jo denne tråden da... Men gjerne for meg, hvis noen føler for å ordne det. :)

 

Ja de, hvis det kjem ein ifra politiet og pratar med meg, ta det heilt med ro...

Jasså?

Lenke til kommentar
Ja de, hvis det kjem ein ifra politiet og pratar med meg, ta det heilt med ro...

Jasså?

Ja no kan du lure no :roll:

 

 

Neida, kjenner ein som bur veldig nærme der som var der i fjor med narkotikahund. Lurde på om han skulle søke i år, og det skulle han visst. Så det blir nok til at me snakkast ein gong. Kanskje han kan låne meg litt husly og.

 

 

Så da veit de det... Ingenting farleg altså, håpar eg.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Jeg skal ha en liten compo i Stepmania 3.9 :ph34r:

Noen som er noe god?

 

 

Ikke veldig god, men liker å spille det, blir gjerne med, men spørs jo på hvilken vanskelihetsgrad. =)

 

Og peppes høres bra ut, var kos i fjor:P

Om vi skal ha gruppebilde bør det også arrangeres bedre enn i 07

Lenke til kommentar

Må jo ha gruppebilde! Kan me sitta å le av det når me blir gamle :p

 

Men eg lurde på to ting: Skal eg ta med 2.1 anlegget mitt eller er det ikkje verdt det? Og burde eg ta med stolen min og? Klarar ikkje heilt å bestemme meg, begge er jo goe å ha, men eg veit ikkje heilt. Kva har de andre tenkt å ha med dikka på rekka?

Lenke til kommentar
Må jo ha gruppebilde! Kan me sitta å le av det når me blir gamle :p

 

Men eg lurde på to ting: Skal eg ta med 2.1 anlegget mitt eller er det ikkje verdt det? Og burde eg ta med stolen min og? Klarar ikkje heilt å bestemme meg, begge er jo goe å ha, men eg veit ikkje heilt. Kva har de andre tenkt å ha med dikka på rekka?

ta med anlegge ditt du, jeg skal ma med 5.1 anlegge mitt..

klarer ikke headsett, verste jeg vet..

skal ha med headsette å da.

Lenke til kommentar
Slenger meg på og støtter IRC jeg også. :)
Snakker vi om en IRC-kanal for HW-Rekka?

 

Må jo ha gruppebilde! Kan me sitta å le av det når me blir gamle :p

 

Men eg lurde på to ting: Skal eg ta med 2.1 anlegget mitt eller er det ikkje verdt det? Og burde eg ta med stolen min og? Klarar ikkje heilt å bestemme meg, begge er jo goe å ha, men eg veit ikkje heilt. Kva har de andre tenkt å ha med dikka på rekka?

I år må jeg bli med på gruppebildet! Ifjor fikset jeg den fine(?) banneren, så tar HW.no jaggu bilde av hele rekka UTEN meg! Gjett om jeg ble skuffet ...

 

Når det gjelder annlegg har jeg tenkt å ta med skjermen min, som tilfeldigvis har 2.1 annlegg innebygd :whistle:

Lenke til kommentar
Slenger meg på og støtter IRC jeg også. :)
Snakker vi om en IRC-kanal for HW-Rekka?

 

Må jo ha gruppebilde! Kan me sitta å le av det når me blir gamle :p

 

Men eg lurde på to ting: Skal eg ta med 2.1 anlegget mitt eller er det ikkje verdt det? Og burde eg ta med stolen min og? Klarar ikkje heilt å bestemme meg, begge er jo goe å ha, men eg veit ikkje heilt. Kva har de andre tenkt å ha med dikka på rekka?

I år må jeg bli med på gruppebildet! Ifjor fikset jeg den fine(?) banneren, så tar HW.no jaggu bilde av hele rekka UTEN meg! Gjett om jeg ble skuffet ...

 

Når det gjelder annlegg har jeg tenkt å ta med skjermen min, som tilfeldigvis har 2.1 annlegg innebygd :whistle:

Var ikkje på HW-rekka i fjor, men eg syns synd på deg angåande bildet. Håpa me får det til bedre i år. Menne, skjerm som har innebygd 2.1, kva i huleste!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...