Gå til innhold

Kulturo: Sweeney Todd - Demonbarbereren fra Fleet Street


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en bra film ja, med god stemning. Første halvtimen gjespet jeg meg gjennom, men så hevet den seg brått flere hakk. Ikke alle låtene som helt fenget, men noen av dem har klistret seg på hjernehinnen. Depp sin prestasjon er vel grei nok, selv syntes jeg han ikke gjorde stort mer enn å prøve å se anstrengt ut, sett bort fra når han sang (imponerte der). Ikke hans beste rolle, men uansett en solid prestasjon. Filmen er en over gjenomsnittet god Burton-film, men den manglet vel noe. Filmen er blitt bedre nå som det er gått noen dager. En solid 7'er vil jeg vel si.

Lenke til kommentar

Digga denne filmen jeg. Burton har jeg aldri helt fått til, men denne trakk inntrykket mitt i motsatt retning. Har vel ikke sett alle filmene hans, så kan ikke uttale meg om dette er av hans beste, men av de jeg har sett så ligger den på en solid førsteplass!

 

9/10 ville jeg gitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Åhh, denne skal jeg bare se på kino.. Har fått med meg sambisen og skal på kino neste helg, det har han lovt.. Så gleder meg masse, og håper den er bra!!! :D

Men uansett så er det jo verdt det å se, og høre Deppern ;):love:

Endret av Hella1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

I fare for å bumpe må jeg bare hive inn min egen erfaring med denne filmen. Så den igjen for halvannen uke siden og må si den er helt fantastisk. Liker virkelig slike filmer! Mindre artig ble det heller ikke da jeg så Ed Sanders (Toby) på Topman i London sist onsdag! Hadde lyst å si noe til han, men ble selvfølgelig ikke noe av det :( Kul bukse han kjøpte seg, da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...