Gå til innhold

Diskusjon.no: Hva skal vi spille nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Half-Life 2?

Tidløst. :love:

 

Enig :love:

 

Nå venter jeg bare på 24" min som jeg skal kjøpe (dvs. venter på lønning), så skal jeg spille gjennom HL2, Ep1, Ep2, RA2 (KLASSIKER!, ser ikke så gale ut heller når man setter oppløsning til 1920x1200, pluss får utrolig god oversikt, og det fungerer i Vista), C&C 3, CoD4 (er ikke sikker her, men må uansett teste det, har runnet det på medium og hard, gidder ikke på veteran) Crysis (skeptisk, Crysis i 1920x1200 med et 8800GTS 640? Det går nok ikke så glatt). Disse spillene, sammen med CoD, CoD: United Offence og CoD2 er spillene jeg vet jeg skal spille gjennom en gang til, som jeg kommer på i farta.

 

Jeg har spillt CS i 5-6 år nå, og det siste året, sånn omtrent, har spillingen generellt, og spesiellt CS trappet seg ned. Nå er det bare litt public en sjelden gang, og enda sjeldnere en 5on5 med kompiser.

 

Det er også derfor jeg kjøper en ny skjerm, ettersom jeg liker å spille, og har begynt å spille en del mer i det siste, men ikke CS. Derfor gidder jeg ikke tviholde på min 21" CRT-skjerm, bare fordi den er bedre enn LCD-skjerm i CS.

Lenke til kommentar
God morgen.

 

Det blir utsettelser på utsettelser, på utsettelsenes utsettelser. Alt av spill blir utsatt, som du kanskje har fått med deg.

 

Hva skal man finne på? Gå ut? Aaahahahaa... Nei, den var god.

 

Usikker...

 

:)

 

Neogaf inspirert eller? (trådtittel) Vil anbefale deg å spille Aquadelic GT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...