Gå til innhold

ATI 3870x2 - hva er din score i 3Dmark06


newman221

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min score hoppet fra ca 13000 til 14700 da jeg klokket fra 2.67 til 3,2ghz.

lurer på om jeg får tilsvarende hvis jeg øker cpu ytterligere.

 

men spørsmålet mitt er: er vi fornøyde med den poengsummen? Jeg har ikke peiling på hva jeg bør/kan forvente av det skjermkortet...

og en ting: ati slapp nye drivere, der de skryter av 20% økning. Bør jeg forvente over 17000 når jeg kommer hjem da =)

Endret av newman221
Lenke til kommentar
Testet litt i forrige uke. Endte oppp med 20030 poeng i 06 før jeg sa meg fornøyd.

Det var en ganske saftig score Jim ... klokket grafikkkortet ennå, i så fall, hvor langt?

Og 4GHz på en Q6600, det er virkelig pent, er det så stabilt at du kan spille med den sånn over lengere tid?

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar
Testet litt i forrige uke. Endte oppp med 20030 poeng i 06 før jeg sa meg fornøyd.

Det var en ganske saftig score Jim ... klokket grafikkkortet ennå, i så fall, hvor langt?

Og 4GHz på en Q6600, det er virkelig pent, er det så stabilt at du kan spille med den sånn over lengere tid?

 

Grafikk kort hastigheten står i Clock info. Ja det er overklokket endel, akkurat som CPU'en. Nei, det er ikke stabilt nok til å kunne spille med i timesvis. Og sist, alt er luftkjølt.

Lenke til kommentar

hmmm, sliter med to ting:

1) kjiipt minne, er bare sertifisert for 800mhz. angrer litt på at jeg ikke skaffet 1066ram.

2) mangler 8pin pciexpresskontakt, får ikke overklokket skjermkortet. eller er det noen som har klart det med et program som virker på vista64?

 

kanskje jeg må prøve å klokke cpu og ram litt mer snart...

Lenke til kommentar
2) mangler 8pin pciexpresskontakt, får ikke overklokket skjermkortet. eller er det noen som har klart det med et program som virker på vista64?

 

Du kan kjøre skjermkortet med 2x6 pin + en liten mod for å få overdrive funksjonen til å fungere.

Her har du en tråd om hvordan dette kan gjøres, Modding av OC

Endret av Mako
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...