Gå til innhold

Halo 3 eller Orange Box


Soris81

Anbefalte innlegg

Etter snart 4 dager med COD 4, så lurer jeg på å kjøpe et nytt 1.pers skytespill. Ikke at jeg er lei COD 4 for det kommer jeg nok aldri til å bli, men litt foranding fryder.

Jeg har da peila meg inn på enten Halo 3 eller Orange box. Hvem av disse to er best til online spilling? Noe jeg syns er bra med COD 4 er grafikken og "rpg" elemente det har. Har halo eller OB dette, XP og like bra grafikk?

Eller har dere noen andre forslag til et bra 1.pers skytespill?

Har prøvd demo av The club og shadowrun og ble ikke noe særlig imponert..

 

takk for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest omtaler fra begge spillene, men jeg vil høre deres meninger..

 

Siden jeg syns COD 4 er et fantastisk spill så sammenligner jeg med dette spillet.

 

Mener å ha lest/hørt at Halo 3 har XP "system".!?

Grafikken på cod 4 er jo veldig bra, hvordan stiller disse to til sammenligning?

Våpnene i COD 4 er varierte og "spillmessig" bra.. har man like mange valg muligheter med våpen evt. perks i halo og OB?

Lenke til kommentar
Har lest omtaler fra begge spillene, men jeg vil høre deres meninger..

 

Siden jeg syns COD 4 er et fantastisk spill så sammenligner jeg med dette spillet.

 

Mener å ha lest/hørt at Halo 3 har XP "system".!?

Grafikken på cod 4 er jo veldig bra, hvordan stiller disse to til sammenligning?

Våpnene i COD 4 er varierte og "spillmessig" bra.. har man like mange valg muligheter med våpen evt. perks i halo og OB?

 

COD4 ser bedre ut enn både Halo 3 & OB (imo)

Men liker du online er nok Halo 3 noe av det beste som finnes til 360.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Halo 3 har så sykt mange gøye ting.

Små detaljer man kan le av når man oppdager de.

Stickygranater for eksempel, granater som klistrer seg på ting og tang.

Når du kaster den over hele kartet og treffer en.

Så trenger du ikke tenke "ånei det skulle jeg hatt på tape!"

For etterpå kampen kan du se gjennom hele kampen og ta screens og filme.

Dessuten så er det så mange absurde ting som kan skje.

 

2 stykker kaster granater, 1 sticky og en normal.. den sticky setter seg fast på den

vanlige, og det hele blir rart.

Og mange stilige kjøretøyer osv.

Også gøy å spille halo3 gjennom på 4player co-op.

Lage egne maps og greier, nye gamemodes etter årstidene.

 

Jeg er nyforelsket igjen, etter å ha spilt cod4 så lenge.

Gøy å spille 2vs2vs2vs2 med en kamerat.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd OB en del og det er jo tøft. men du kan jo like gjerne spille det på PC. Halo er definitivt det beste onlinespillet til 360 og kommer lenge til å være det. På en 2.plass burde alle mene at COD4 er, hvis de mener at Halo er først da. Uansett er jo Portal antageligvis den eneste grunnen til at jeg hadde kjøpt OB.

Lenke til kommentar
Da blir det nok Halo 3 på meg i helgen! :)

 

Ja, jeg har både Orange Box og Halo 3. Dersom du likte "cod4-type" spill, så ville jeg anbefalt Halo 3 fremfor Orange Box.

 

Halo 3 er helt konge spill, I luv it ;) Er også veldig fan av COD4.

 

Jeg kjøpte Halo 3, Cod4, og OB samtidig, og jeg er fornøyd med alle 3. Synes alle 3 er bra titler :) Har spilt mest cube :p Det er fett spill, føler det setter dine logiske sanser på prøve ved å bryte fysikkens grenser. lol

Lenke til kommentar
Hmm, er ikkje det ekstremt vanskeleg etterkvart? Spesielt på "Bonusbrettene" der du skal klare dei på minst tid og den slags. Eg har problemar med dei på PC, kan ikkje være lett på konsoll når du styrer siktet med ein joystick.

 

Nå har jeg ikke prøvd de mest krevende bonus-mapsa, men de første gikk greit de. Sens og alt sammen funker fryktelig bra det. Hvis du er i tvil om du skal ha det så skriker ihvertfall jeg ut; go for it! ;)

Lenke til kommentar
Er det mulig å spille splitscreen over nettet på Halo 3 ?

 

Klart det er, så lenge du har en ekstra kontroll, noe som er ganske logisk eller hva ;)

 

Det jeg mente var om det var mulig for to personer å spille på samme konsoll på xbox-live..mener å ha prøvd dette på COD4 uten hell.

Uansett takk for svar :)

Lenke til kommentar

Hvis du liker pile-up puzzles(Half-Life 2), innovativt puzzle-spill(Portal) og tegneserie skytespill(Team Fortress 2) så går du for The Orange Box.

 

Hvis du liker straight-forward lineært skytespill(Halo 3) så går du for det!

 

 

Jeg anbefaler The Orange Box til alle som har lyst på en morsom spill pakke for hele familien. Du får 5 spill til prisen av 1 og det er nok den beste spill pakka jeg har sett(pris vs. spill). Portal er verdt egentlig hele pakka, men jeg som ikke har spilt HL2 har storkost meg med det. Kjøp The Orange Box, du vil ikke angre. Annet enn at pakka har et utrolig stygt cover, så er det en utrolig bra pakke til en utrolig bra pris! Løp og kjøp!

 

EDIT: Ikke misforstå, jeg liker Halo 3, men jeg må gå for The Orange Box på denne.

 

EDIT2: Det går ann å spille opptil 4 personer på en og samme konsoll over Xbox LIVE, jeg tror det er det beste med spillet.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Orange box har ikke splitscreenmulighet for team fortress, så det blir vel mest om du vil ha et mer multiplayer sentrert spill, eller best singelplayeropplevelse. SOo mange sier ville ikke jeg klart meg uten noen av dem. Halo er perfekt hvis du har kamerater på besøk ihvertfall. Orange box har mye lengre singelplayer som også er bedre. Team fortress er også veldig morsomt, men jeg tror at dette er bedre på pc.

 

Og når det gjelder aimen for orange box er jeg veldig fornøyd. Jeg syntes faktis at half-life 2 var vanskeligere på pc på hard mode enn det var på 360. Det er sikkert litt autoaim med her eller noe sånt, men jeg merket ikke noe til det.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...