Gå til innhold

Wow sperret? hvordan åpne? (World of warcraft)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Porter i selskaper er gjerne stengt med tanke på sikkerhet, jeg har hørt om flere som har fått sparken øyeblikkelig uten forklaring når det er blitt oppdaget at de har forsøkt å komme seg rundt firewall eller ulike sikkerhetssperrer. Det varierer sikkert noe fra arbeidsplass til arbeidsplass men jeg ville aldri ha funnet på noe slikt.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Porter i selskaper er gjerne stengt med tanke på sikkerhet, jeg har hørt om flere som har fått sparken øyeblikkelig uten forklaring når det er blitt oppdaget at de har forsøkt å komme seg rundt firewall eller ulike sikkerhetssperrer.

Du har altså "hørt om" flere som ikke bare har fått sparken øyeblikkelig, men attpåtil uten forklaring? Da har du i beste fall hørt om usaklige oppsigelser. Dessuten, hvis ingen av de involverte i de mange sakene du har hørt om har fått noen forklaring, hvordan kan da du vite at de fikk sparken for å omgå "firewall eller ulike sikkerhetssperrer"? :roll:

Lenke til kommentar
robuto, Det stemmer ja, men det varierer nok mellom bedrifter hvor alvorlig de tar sikkerhet. Det kan være forskjell på en høysikkerhetssone til et oljeselskap og det offentlige nettverket til en kaffebar.

Snakker om å gå rundt grøten. De kan ta sikkerheten så alvorlig de bare vil, arbeidsmiljøloven må de uansett følge. Og la meg gjenta spørsmålet jeg stilte: Hvis ingen av de oppsagte du har hørt om fått noen forklaring på hvorfor de ble oppsagt, hvordan kan du vite at de fikk sparken for å omgå sikkerhetstiltak?

 

On topic: Http-tunnel kan også brukes til formålet. Veldig intuitivt program. Hvor jobber du hen forresten, Mobias?

 

Edit:

Lukter fjortisløgn :roll:

Jeg har jobbet sammen med 25-åringer med laangt verre fjortis-nykker enn det Mobias har vist til nå, så jeg velger å la tvilen komme han til gode.

Endret av roboto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...