Gå til innhold

Wow sperret? hvordan åpne? (World of warcraft)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har du sikkert rett i roboto, de fikk vel en forklaring men ingen ny sjanse eller spørsmål om hvorfor de gjorde det eller hva de skulle. Eller noen kan ha "pyntet" på historien eller diktet det hele opp.

 

Men jeg ville vært forsiktig med å omgå firewall, jeg tror det er arbeidsplasser hvor en ikke bør leke med nettverkene. Noen steder er det forbudt med mobiltelefoner siden disse kan gjøre noen med peiling i stand til å avlytte hele rom, hva ville sikkerhetsansvarlig der ha sagt hvis du drev og omgikk sikkerhetstiltakene på nettverkene for å spille et dataspill?

 

På en vanlig arbeidsplass er det kanskje best å bare spørre om det er tillatt og eventuelt få tilgang?

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Sitter du på skolen? Isåfall kan du glemme det, da må du hacke serveren. :wee:

 

Hacke server? Bruk heller ett program som går rundt brannmuren :p Er sperra her og men vi spiller wow knirkefritt :D

 

Angående porter: For å sperre wow må du sperre port 80 noe som videre vil si at han må da ta ned hele nettet. Det IT har gjort er å sperre alle program som går på FTP og P2P

Endret av xaviator
Lenke til kommentar

Du er IT ansvarlig og er 16 år? Vanskelig for å tro det...

 

Hei,

 

Jeg er 16 år og kommer fra Porsgrunn! Spiller cs hele dagen og er megaaktiv

Har spilt cs i snart 3 år, og har vært i en REKKE claner! si ifra om try:D

 

og du tjener 292.000 kr i året som 16 åring? Heldig du...

 

hmm.. Jeg er It ansvarlig og teknisk tegner i ett firma, jeg er fortsatt i prøvetid frem til mars mnd. Nå har jeg 292 000 i året. hmm. Hvordan er den lønnen? Jeg får nok litt høyere lønn når prøvetiden er over, men det stiger vel ikke helt til topps.

 

Joakim

 

jaja nok person angrep for i dag, kjedelig time på skolen.

Lenke til kommentar

Haha, snakk om å eie seg selv....

 

Du er IT ansvarlig og er 16 20 år? Vanskelig for å tro det...

 

Hei,

 

Jeg er 16 år og kommer fra Porsgrunn! Spiller cs hele dagen og er megaaktiv

Har spilt cs i snart 3 år, og har vært i en REKKE claner! si ifra om try:D

Spesielt bra er det at du klarer å inkludere postedato på det siste innlegget. :D

 

jaja nok person angrep for i dag, kjedelig time på skolen.

Hva om du følger med i timen isteden? Kanskje du plukker opp ett og annet om rettskriving, slik at du slipper og drite så inni hampen på leggen neste gang du finner det for godt og komme med personangrep.

Endret av roboto
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Fins 2 løsninger slik jeg ser det,

 

For windows;

Du kan enten velge og lage en tunell med SSH sammen med Putty som igjen setter opp en socks server. Med den socksservere bruker du Sockscap v2.4. Dette sørger for at traffikken blir routet gjennom ssh serveren. Du kan også bruke Your Freedom til dette men hvis du vil være l33t ûber haxx0r så bruker du ssh ;p

 

for osx;

 

Slik jeg gjør det er å sende trafikken gjennom en ssh server, hvor jeg går igjennom http porten (port 80) med den porten så deler jeg videre port 3784 (tror det var denne for wow, huske ikke helt). For å bruke wow sammen med denne socksserevern så har du 3 valg, det beste jeg fant var proxifer (koster penger), ellers har du wow2go(som også koster penger). Eller hvis du virkelig liker å fikle i terminalen så kan du bruke tsocks (som fungerer greit ;p).

 

Istedenfor å bruke ssh så fins det your freedom til osx som fungerer helt greit det også. Selv meg jeg foretrekker ssh måten, mye mer stabilt for min del

 

 

EDIT: Port; 3724

 

Her har du kommandoen jeg brukte for å sette opp en socks server sammen med ssh.

 

ssh hansa -D 5000 -g -L 6112/*/6112 -L 3724/*/3724

 

NOTE; Krever litt programvare. Huske ikke alt.

 

Lykke til. Har du noen spørsmål så pm meg ;)

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...