Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan forandre MTU på Speedtouch


Anbefalte innlegg

dra linjen til din aktuelle hastighet og klikk på Optimal Settings. Da har du MTU på 1500 og alt skal være greit.

Poenget med tråden er jo at trådstarter ikke skal ha MTU på 1500 men prøve lavere for å få XBOX live til å fungere.

 

Men i programmet står man fritt til å endre den enkelt og greit. Og dette krever en restart av maskinen slik at endringene bli lagt til og forbedret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En slik software endrer kun MTU på PC og greier naturlig nok ikke å gjette passord på routeren :-)

 

 

SÅ kan noen SNART hjelpe meg hører bare tull. hvordan forandrer jeg MTU på Routeren sånn jeg kan spille Xbox live!

 

det er alt, mens andre sier til andre at det er feil også kommer flere og gjentar det.

Lenke til kommentar
En slik software endrer kun MTU på PC og greier naturlig nok ikke å gjette passord på routeren :-)

 

 

SÅ kan noen SNART hjelpe meg hører bare tull. hvordan forandrer jeg MTU på Routeren sånn jeg kan spille Xbox live!

 

det er alt, mens andre sier til andre at det er feil også kommer flere og gjentar det.

 

Du har jo fått beskrivelsen av hvorledes du skal endre MTU i routern/modem av ricmik.. Greit du mangler passord til å logge deg innpå din speedtouch.. Det blir du pent nødt til å skaffe deg, evt reset modem (Ikke gjør det om du ikke klarer å sette den opp igjen selv) Som sagt når du skaffer passord og dermed kan bruke telnet til å logge deg innpå routern er det en smal sak å endre MTU.

Endret av Ulven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...