Gå til innhold

Mens vi venter på Heroes SO3


Anbefalte innlegg

Jepp da har jeg sett igjennom alle episodene av Heroes. dvs tom. so2 ep11. Må si det blir litt tomt uten Heroes og kunne trengt en annen serie å henge meg opp i mens jeg venter på at sesong 3 skal begynne.

 

Har sett ferdig X-files(9 sesonger - flott tidsfordriv) og så smått begynnt på Terminator Sarah Conner Chronicles... men blir liksom ikke helt kofortabel.

 

Hva laster/ser dere på mens dere venter på Heroes sesong 3, noen forslag ??

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Studio 60 - kunn 1 sesong ble laget, men det er bra!

 

Califorication - Aldri ledd så mye av en serie (Borsett fra the obvious, friends etc.)

 

Life - Ny serie som handler om en etterforsker som ble dømt til fengsel for noe han ikke har gjort, slapp ut etter 12 år å fikk oppreisning i form av jobb som etterforsker og en stor sum penger. Etterforsker nye saker hver episode samt at han er på jakt etter å renvaske seg selv

 

Smallville - Har bare sett det siden tidenes morgen, vet ikke hvorfor jeg ser det enda, men...tidsfordriv!

 

The Sarah Connor Chronicles - Har såvidt begynt å se det, litt spesiellt, men det bygger seg opp, kan bli lovende!

 

Bah, ser alt for mye serier :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jericho er også en serie som anbefales...serien ble kansellert etter sesong 1, men etter klage fra mange fans, startet de opp med ny sesong..har vel kommet ut 2 nye episoder av sesong 2..

 

Handler om byen Jericho i Kansas USA som i første episode der de ser en atomeksplosjon fra Denver..skal ikke røpe mer enn at det gjelder å komme seg igjennom de første episodene..blir bare bedre og bedre...ikke action hele tiden, enkelte episoder har mye "downtime"..men resten hever liksom nåvået på serien at det blir bra...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+981234789

du kan se på Journeyman hvis du liker sci-fi greit tidsfordriv.

obs obs, det er ikke en slutt på denne serien.

 

ellers kan jeg nevne:

 

Breaking Bad

Dexter

Eureka

Fringe (liker du x-files, dette er nesten x-files, (bare pilot til nå)

Smallville

Band of Brothers

Carnivale

Day Break (Veldig bra mini-serie, ett must!)

Dead Like Me

John Doe

ReGenesis

The 4400

The Lost Room (enda bedre mini-serie, absolutt ett must!)

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...