Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Jeg har en dummy av sølv modellen i hånden min akkurat nå!

 

personlig syntes jeg at de valgte riktig der. Da det framhever telefonen litt (synes jeg:p)

 

Syntes de skulle ha valgt en litt annen farge på den sorte.

 

For de symbolene som er på det knappene er utrolig smått, så du ser de ikke så godt.

 

Men jeg valgte sølvmodellen ja :) Likte ikke de knappene i front når telefonen var sort. virket som de skjulte hva de knappene er til.

 

Okei, baksiden på den sølvfarvet.. Er den slik som man har sett på tideligere testet.. Børstet stål lignende sølv farge i midten å i bunnen og toppen er det en annen type sølvfarge?

 

Frister litt og bare bestille xperia i sølv.. Lei av og vente nå.. Jeg vil ha qwerty tasteratur og da er Xperia det beste alternativet for meg..

 

Det stemmer :)

 

Jeg er kjempefornøyd med min x1 ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en dummy av sølv modellen i hånden min akkurat nå!

 

personlig syntes jeg at de valgte riktig der. Da det framhever telefonen litt (synes jeg:p)

 

Syntes de skulle ha valgt en litt annen farge på den sorte.

 

For de symbolene som er på det knappene er utrolig smått, så du ser de ikke så godt.

 

Men jeg valgte sølvmodellen ja :) Likte ikke de knappene i front når telefonen var sort. virket som de skjulte hva de knappene er til.

 

Okei, baksiden på den sølvfarvet.. Er den slik som man har sett på tideligere testet.. Børstet stål lignende sølv farge i midten å i bunnen og toppen er det en annen type sølvfarge?

 

Frister litt og bare bestille xperia i sølv.. Lei av og vente nå.. Jeg vil ha qwerty tasteratur og da er Xperia det beste alternativet for meg..

 

Det stemmer :)

 

Jeg er kjempefornøyd med min x1 ihvertfall :D

 

Hehe det var jo bra =)

 

Åssen syntes du Opera funker på den? går det kjapt?

Mener å ha lest at "noen" syntes den var litt træg til websurfing, og hva syntes du om panels? irriterende trægt eller helt greit?

 

Takker fint for svar :new_woot:

Lenke til kommentar

nå er jeg på jobb, så har ikke fått lekt så mye med den :(

 

Men den var helt grei på opera. ikke det kjappeste men tok rundt 5 sek for og åpne hele siden til amobil.no

 

Og panels var ikke så irriterende som folk skal ha det til.

 

Den hakker av og til, når du bytter måte panels skal være oppsatt på.

 

Men når du trykker på panels så reagerer den kjapt. men tar 1-2 sekunder før panelet er helt klart til bruk :)

Lenke til kommentar

Anbefales ikke å bestille denne på jobb.. Blir jo bare sittende å fikle jo!

 

 

Jeg er mektig imponert over denne tlf. og min N95 var tregere til mye mer enn hva denne er.

 

ÆØÅ var egentlig ganske enkelt og blir fort en vane, det er jo bare å telle uansett :p

 

Det eneste jeg ikke har fått til å fungere perfekt enda er musikkavspilling (MP3 og AAC). Begge spillerene stopper opp og skipper en god del av sangene jeg hadde på den gamle mobilen. Tror kanskje jeg skal kopiere alt fra PC denne gang for jeg har en mistanke om at den ikke taklet å kopiere via BT mens jeg satt og kopierte fra tlf. til SD.

 

Som første WM tlf. har denne virkelig klarte å frelse meg i alle fall!

Lenke til kommentar

Jeg prøver å få album art opp på telefonen når jeg skal spille musikk i mediaspilleren uten hell. Jeg har mac og bruker itunes og har gjort følgende:

 

Dette re et eksempel:

 

Laget en mappe på minnekortet mitt som heter: Britney Spears

Så en ny mappe som heter: Womanizer Single

Der igjen ligger Britney Spears - Womanizer.mp3 OG folder.jpg

 

Men når jeg går i mediespilleren kommer ikke album art opp.

 

Fått beskjed fra et svensk forum at dette er slik det gjøres og at man må legge albumcoveret i samme filmappe, og at det ikke må overskride 100kb, samt at den må hete folder.jpg. Noe jeg har gjort feil eller har andre tips som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Samme skjedde hos meg !

 

Har du funnet en løsning på problemet?

 

Nei, jeg bare presser dekselet ned igjen!

 

Min Sony Ericsson Konsulent kommer hos oss den 4-5 november, så skal prate med han om det da :)

 

Og høre om det er noen triks for og få dekselet til og sitte som det skal!

 

Kan si ifra når det er gjort :)

Lenke til kommentar
Video av en SE Xperia X1 som kjører TouchFlo 3D som et Panel. (TouchFlo 3D er Intefacen som kommer i HTC Touch HD)

 

haha, damn.. funket fett det der.. Så ikke ut som noe særlig lagg eller noe slik.. Panels er kanskje ikke så dumt allikavel.. Jeg er så usikker på hva jeg vil.. Tenkte litt tanken om og kjøpe SE C905 og N810.. Eller bare xperia.. Eller vente.. hehe..

 

EDIT: ble litt dobbelt opp..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Det ble en 6èr fra Amobil.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso...eria_x1/57094/1" target="_blank">http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso...eria_x1/57094/1</a>

 

 

Kan en av dere som har Xperia X1 (engelsk utgave) please forklare hvordan man skriver norske tegn (æ, ø, å).

 

Jeg spurte om det samme i en annen tråd og fikk dette svaret:

 

àü tasten nede til venstre brukes med a eller o for æøå (å a+5*àü tasten, å=a+9*àü, ø=o+7*àü)

 

 

Du nevnte å to ganger. Er det 9 ganger du trykker på àü-tasten for å få Å?

 

Må a-tasten holdes nede mens du trykker på àü-tasten?

 

Hva synes du om denne løsningen?

 

 

 

Mente æ=a+9*àü

neida trykk a eller o eller andre taster som støtter aksent,(àü) så blar du deg igjennom alternativene

 

Selvfølgelig tungvint, men tastelayouten kan fikses (WinMob 3.parts prog) så du får lagt æøå ut på tastaturet

Endret av osmano
Lenke til kommentar

http://www.badongo.com/file/11895637

 

Jeg koblet x1`n min til pc, og la over filen til minnekort.

 

Gikk på file explorer - storage card.

 

Innstallerte da programmet. tok en halvtime (maaaaaange filer som skal innstalleres)og da slo jeg av og på telefonen, og vips.

 

Er jo mer responsiv en htc diamond ;o

 

ps: husk at dette er en beta og at alt skjer på eget ansvar :)

 

Edit: forresten ny på wm jeg også :) bare lekt med diamond i 5 min

Endret av 2mmen
Lenke til kommentar
http://www.badongo.com/file/11895637

 

Jeg koblet x1`n min til pc, og la over filen til minnekort.

 

Gikk på file explorer - storage card.

 

Innstallerte da programmet. tok en halvtime (maaaaaange filer som skal innstalleres)og da slo jeg av og på telefonen, og vips.

 

Er jo mer responsiv en htc diamond ;o

 

ps: husk at dette er en beta og at alt skjer på eget ansvar :)

 

Edit: forresten ny på wm jeg også :) bare lekt med diamond i 5 min

 

Men blir hele telefonen gjort om til dette programmet eller er det kun et panel som blir som dette? Vil kun ha den tilgjengelig som ett panel, ikke ha telefonen fast som dette.

Lenke til kommentar
http://www.badongo.com/file/11895637

 

Jeg koblet x1`n min til pc, og la over filen til minnekort.

 

Gikk på file explorer - storage card.

 

Innstallerte da programmet. tok en halvtime (maaaaaange filer som skal innstalleres)og da slo jeg av og på telefonen, og vips.

 

Er jo mer responsiv en htc diamond ;o

 

ps: husk at dette er en beta og at alt skjer på eget ansvar :)

 

Edit: forresten ny på wm jeg også :) bare lekt med diamond i 5 min

 

Men blir hele telefonen gjort om til dette programmet eller er det kun et panel som blir som dette? Vil kun ha den tilgjengelig som ett panel, ikke ha telefonen fast som dette.

 

tom

Endret av mortengutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...