Gå til innhold

ps3 spill som du har?


deathfuck

Anbefalte innlegg

hva ps3 spill har du? og hva syns du om de?

 

eg har 7 spill

 

colin mcrae dirt...det er en stund siden eg har spillt det men det er litt bra

 

rainbowsix vegas..dårlig

 

resistance fall of man..dårlig

 

motorstorm..lenge siden eg har spillt men lit bra

 

call of duty 4..veldi bra

 

medal of honor airborne..lit bra

 

burnout paradise..veldi bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 6 spill til Playstation 3, har og hatt den siden lanseringen i Norge, snart 1årsjubileum :p

 

Burnout Paradise, det beste spillet i Burnout-serien

 

Devil May Cry 4 er ett selvsagt kjøp når jeg elsket 3ern

 

Call Of Duty 4 valgte jeg til PS3 pga gratis online

 

Ratchet And Clank Tools Of Destruction ett herligt spill med bra humor og gode gamle plattformelementer og kule våpen

 

Unreal Tournament III, syk bra grafikk som kan måle seg med highendspcer, modsene som pcfolkene lager og vi PS3 eiere kan laste ned å bruke selv helt gratis

 

Uncharted Drakes Fortune er det beste PS3 spillet så langt, konge grafikk, heftigt slåssing, coversystemet er helt herligt, bra historie

Lenke til kommentar

Min spill:

 

- Motorstorm - konge spill, men blitt lei av det nå.

- Formula one - artig til tider, men ikke noe jeg spiller ofte.

- RFoM - sikkert greit nok, men jeg er ikke noe fan av fps spill.

- Ridge Racer 7 - elendig.

- Colin Mcrae Dirt - veldig bra spill som jeg enda ikke har fått spilt ferdi pga. andre spill, men skal nok få gjort det også en gang.

- Fifa 08 - veldig bra, helt klart det beste fotball spillet jeg har prøvd, tar det ofte frem når jeg har besøk men sjeldent ellers. For sjeldent.

- Assassin's Creed - spillet er ikke noe for meg syns det var artig i starten men så ble det bare repriser.

- Need for speed pro street - et greit nok bilspill, men gidder aldri sette meg ned med det.

- Burnout paradise - mitt beste spill, spillet slår alt annet jeg har prøvd. Kanon.

Lenke til kommentar

Disse har jeg/har hatt:

 

Skate - 8/10

 

Pes2008 - 6/10

 

Fifa08 - 8/10

 

Resistance FoM - 7/10

 

Madden07 - 9/10

 

Madden08 - 7/10

 

Uncharted - 10/10(men spilles bare en gang!)

 

GTA IV - 10/10

 

Cod4 - 10/10

 

The orange box - 8/10

 

Assassins Creed - 5/10(ENSFORMIG!)

 

Fight Night 3 - 7/10

 

The godfather - 7/10

 

Tony hawk project8 - 4/10

 

Guitar Hero3 - 8/10

 

Motorstorm EU Versjon - 4/10

 

Motorstorm JAP versjon - 3/10

 

Rainbox six vegas - 8/10(bra coop)

 

Ghost Recon AW2 - 7/10(dårlig coop)

 

Splinter Cell DA - 5/10

 

Def Jam Icon - 2/10

 

Virtua Tennis 3 - 6/10

 

Call Of duty 3 - 5/10 (bra online)

 

Pirates of the Caribbean - 1/10

 

Spiderman 3 - 3/10

 

Elder Scrolls oblivion - 6/10 (er bra spill, men ikke min smak)

 

Ninja Gaiden sigma - 5/10

Phff....

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar

Har hatt ps3 siden november eller noe om jeg ikke husker feil, dabbet litt av med spill kjøp etter jul men har nå dette:

 

Heavenly Sword - Helt konge spill, Elsket god of war elsket dette

 

Resistance: Fall Of Man - Var ikke helt glad i dette i started, men etter å blitt vandt til fps på konsoll så er dette spillet fantastisk

 

Motorstorm - Helt greit spill, synd det kun er multiplayer online

 

Warhawk - Morsomt Multiplayer spill, Bra spill

 

Untold legends: Dark Kingdom - Kun kjøpt siden det var billig, helt greit på coop men ellers ganske kjedelig.

 

Lair - Konge spill egentlig, første spill som tar ordentlig i bruk sixaxis, litt dårlig historie men bra spill.

 

Darkness- Helt greit spill med bra Historie.

 

Ninja Gaiden Sigma - Konge spill egentlig, Ninja er jo alltid kult ;)

 

Assassin's Creed - Så bra ut, er bra (i 2 timer) Blir lei litt for fort

 

Uncharted: Drake's fortune - Klart det beste spillet jeg har, et must for alle tidligere tomb raider spillere

 

Ratchet and clank future: Tools of destruction - Ganske morsomt spill det her, masse morsome kommentarere

 

Rainbow Six: Vegas - Bra fps spill, morsomt på coop men litt synd man mister story på coop

 

Conan - Helt greit spill, litt for mye kopi av god of war men helt greit

 

Tony Hawk's Proving Grounds - Konge Skate spill, likte dette egentlig bedre enn Skate

Lenke til kommentar

Resistance: Ikke så værst, men er noe jeg må spille ferdig

Motorstorm: Likte dette, men altfor få baner, for mye loading og lite variert singleplayer. minus for anti-2player

THP8: Stort løft fra de forrige i serien. kjempestas

Assassins Creed: Møkkaspill av dimensjoner

UTIII: Veldig gøy, pen grafikk, god lyd. Skulle gått an å gamle med PC-nerder

Tekken 5 DR: Kongespill ^^

Ghost Recon 2: Likte dette, men har spilt det for lite.

Skate. Det bæsjer på Tony Hawk. men spillet blir ødelagt av dårlig framerate. Voldtekt er ikke bra :|

 

Holder på med Uncharted som jeg låner av en kar: For mye skyting, for lite puzzles. Aldri vanskelig å vite hva man skal gjøre neste gang, det må bare gjøres. Kjedelig når fiendene tåler 8 skudd med Ak, gjør det lite troverdig. Ellers greit spill. Er heldigvis snart ferdig med det :)

 

Meh, skal kjøpe COD4 tenkte jeg, men før det blir det PSP med mange Final Fantasy spill, og selvsagt Tekken 5DR sånn at jeg kan trene hvorsomhelst :D

 

EDIT: må legge til at jeg har hatt PS3 i 11 mnd nå =] Burde kanskje hatt noe flere spill?

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Spill jeg har og har kommet gjennom:

 

1. Uncharted - Glimrende historie og teknisk fantastisk. Tidvis lite troverdig leveldesign dog; bla.a virker ofte liner og høyder veldig lite tilfeldig plassert... B

2. Heavenly Sword - Så undervurdert. Et glimrende hack n slash spill med perfekt lengde (ingen dødpunkter, og spillet er slutt før man blir lei). Kule karakterer. Håper det blir noe av de to oppfølgerne med Kai. Litt repiterende dog... B

3. Burnout - Pent, moro og stort. Hadde gjerne sett flerspiller mulighet på en maskin dog - noe av det morsomste med bilspill er etter min mening å konkurrere mot venner i samme rom. B

4. Oblivion - Nesten perfekt, men et teit level-up system ødelegger en god del for min del. B

5. Assasins Creed - Fantastisk å se på, men synes det var mye kjedelige oppdrag og karakterer. D

Lenke til kommentar

Resistance: Fall of man: 8/10

Call of Duty 4: 9/10

Ratchet & Clank: 8.5/10

Uncharted: 9/10

Pro Evolution Soccer 2008: 7/10

The Orange Box: 6.5/10

Burnout Paradise: 7/10

Oblivion: Game of the year edition: ?/10

Devil May Cry 4: ?/10

 

Oblivion og DMC4 har jeg ikke spilt nok til at jeg føler at jeg kan gi en karakter.

 

Hadde også Assassins Creed, men det byttet jeg bort mot PES08. Det var dårlig det!

 

NB: Karakterene ble satt veldig kjapt uten alt for mye betenkningstid.

Lenke til kommentar

Har Fifa 08, Cod4 og skate.

 

Fifa: Beste fotball spillet så langt i min karriere som konsoll spiller. Har dog ikke prøvd Pes 08 enda.

 

Cod4: Veldig morsomt, mye underholdning. Har dessverre ikke kommet så veldig langt, men har da kommet en stubb. Er også veldig vanskelig med kontroll synes jeg.

 

Skate: Beste Skate spillet ever.

 

Burde skaffe meg flere spill tror jeg skal kjøpe NHL 08 og Assasin's creed. Men hører at AC er veldig ensformig så jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Brukte 6k av mine konfirmasjons penger på ps3 en gang mellom 13-17 mai, et av, om ikke det beste kjøpre jeg har gjort i mitt liv.

 

Spill:

 

Formula one Artig spill som jeg spiller en gang i ny og ne. Fikk inntrykk at det var bra online den ene gangen jeg spile online.

 

CoD 3 Har aldri vært noe god eller likt fps spill noe særlig, eller vært noe spess god i det, men når jeg kjøpte dette spiller ble jeg hekta og ganske god. Online delen funker bra og jeg har hatt mye moro med det.

Virtual tennis 3 Ganske greit underholdnings spill som jeg spiller litt. Gøt og spille med venner, men ble ganske fort lei de minispillene.

 

Spiderman 3 Gøy å svinge seg fra hus til hus men resten er kjedelig og svinginga blir kjedelig etter en liten stund det også. Har spilt det ca 3 gagner så ble jeg lei.

 

FIFA 08 Et fast spill i rekken atrig med noen nye funksjoner, men trekker litt ned at ikke Santiago Bernabeu er med. Spiller det relativt ofte, bra online.

Cod4 Veldig bra spill som jeg spiller veldig ofte, begynner dessverre og bli litt lei akurat nå. SP delen burde vært litt lengre men MP deler redder spillet uansett hvor dårlig Sp delen hadde vært.

 

Assassins Creed Spilte det i ca 4-5 timer i strekk første gang jeg fikk det så ble jeg lei. Har spilt det en gang senere, men det var bare fordi innternetten ikke funka så jeg kunne ikke spille COD4 online :p Morsomt spill egentlig og gøy og løpe rundt osv, men alt for ensformig.

 

Motorstorm Ligger på hylla uåpnet, har ikke fristet så veldig men siden jeg ikke får så mye penger for det uansett så kan jeg jo opne det snart. Har spilt det før og syntes det er litt kjedelig og litt kult.

Lenke til kommentar

Har følgende.

 

Oblivion game of the year edition. Synes spillet er bra, men savner mods.

Call of duty 4. Bra spill.

Uncharted Drakes Fortune. Falt aldri i smak, men skal prøve igjen.

Turok. Litt skuffet, men har ikke kommet langt nok til å dra noen konklusjoner.

Motorstorm.

 

Har nesten lik pc som tommy. Får nesten dårlig samvittighet når jeg spiller på pc eller ps3 eller for den saks skyld wii'en som begynner å samle støv. :p

Har brukt mye penger på alt så føler jeg må bruke alt. :!:

Lenke til kommentar

Mine spill:

 

- Rainbow Six Vegas: Genialt spill (spesielt pga gameplay), veldig morsomt i multiplayer, men halvdårlig grafikk og enkelte irriterende bugs trekker jo litt ned. Det trekker også litt ned at såpass få ser ut til å spille dette online for tiden.

 

- COD4: Utrolig bra spill. Genial grafikk, sinnsykt bra framerate. Heftig gameplay både online og i singleplayer.

 

- Lego Star Wars: Utrolig morsomt spill, i allefall hvis man liker Star Wars-filmene. Mye morsomme poenger underveis, og ganske underholdende gameplay.

 

- Def Jam Icon: Huff, for et skuffende dårlig spill. Styr unna. Rett og slett det dårligste slåsspillet jeg har spilt på flere år, selv om jeg er en stor fan av de to forrige spillene i serien. Uten tvil det dårligste spillet i samlingen min.

 

- Warhawk: Har ikke fått prøvd det så mye enda, men er ikke imponert så langt i allefall. Bør vel spille det litt mer før jeg uttaler meg noe særlig, basert på det andre sier om dette spillet er det godt mulig jeg kommer til å elske det når jeg kommer litt mer inn i det.

 

- Ratchet & Clank Tools of Destruction: Har ikke fått prøvd det enda! Som den store Ratchet & Clank-entusiasten jeg er sparer jeg det til jeg får kjøpt meg HDTV, noe jeg er i ferd med å gjøre i disse dager. Bare jeg klarer å bestemme meg for hvilken TV jeg skal kjøpe. ;)

 

- Guitar Hero III: Utrolig bra! Heftig musikk, og utrolig tøft å digge til musikken når man står der med gitaren og "spiller" selv.

 

- Resistance: Greit nok. Jeg har spilt langt bedre spill i samme kategori for å si det sånn, men det virker helt OK ut fra det jeg har spilt gjennom så langt.

 

- Motorstorm: Heftig bilkjøring, utrolig fartsfylt og gjennomført, selv om jeg riktignok ble lei i lengden. Heftig grafikk, heftige effekter, sinnsykt actionfylt til tider, men personlig syntes jeg det ble litt ensformig.

 

- WWE SmackDown vs RAW 2008: Ganske morsomt slåsspill - en stund. Men jeg ble lei i lengden. Hadde trodd det skulle være sinnsykt morsomt i multi, men det endte bare med at jeg og fetteren min ikke klarte å knocke hverandre ut før vi ble dritt lei av å spille (mellom meg og fetteren min er det knockout eller ingenting som gjelder i dette spillet :p ). Godt mulig det bare er vi som ikke vet hva vi driver med i spillet vel å merke, og at knockout er enkelt å få til for de som virkelig kan det. Morsomt i singleplayer i allefall.

Lenke til kommentar

Skate - Beste skatespillet jeg har spilt så langt (Har spilt alle THPS spillene

Assassins Creed- Bra spill, og jeg ble aldri plaget av den beryktede ensformigheten min. Kanskje jeg er en gullfisk?

Uncharted: Drakes Fortune- Kongespill! Men vet ikke når jeg orker å gå gjennom det med høyere vanskelighetsgrad :/

Resistance Fall Of Man - Mææh.. Drittspill

Motorstorm - Kjedelig dette også

 

Får snart

Orange Box - har spilt Portals på PC, og det var fantastisk!

NHL 08 - Har hatt et ishockeyspill til alle konsollene jeg har hatt, så det måtte til!

 

Vurderer å kjøpe veldig snart:

Burnout Paradise - Spilte gjennom demoen her en dag og ble HEKTA

Endret av Manet
Lenke til kommentar

Burnout Paradise

 

Drivende :D bra action bil spill med flott grafikk og masse god rock'n'roll.

 

Ratchet and Clank: Tools of Destruction

 

Meget underholdende og fargerikt spill. Herlig gameplay og mengder med kule våpen.

 

Uncharted: Drake's Fortune

 

Grafikkmessig et av de flotteste spillene jeg har sett. Beste PS3 spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...