Gå til innhold

ps3 spill som du har?


deathfuck

Anbefalte innlegg

Resistance: OK lanseringspill. Kul coop

Motorstorm: Bra en stund, men katastrofe uten lokal multiplayer

Rainbow6 Vegas: Helt ok

skate: Nyskapende og morro

Oblivion: Bra grafikk og gode sideoppdrag

Assassins Creed: Artig de 3-4 første timene, deretter dabbet det litt av

Uncharted: Artig alle timene jeg brukte på det

Guitar Hero 3: :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RFoM: Bra spill, til nå :p. Digger å spille co-op!

Motorstorm: fett og røft bilspill, men har blitt lei.

Guitar Hero III: Drit fett spill som jeg aldri har blitt en anelse lei av. Et flott party spill også!

Skate: Et viduderlig skatespill utenom det vanlige. En elskbar flick-it kontroll og en kick ass replay editor. Absolutt å anbefale

 

Skal vel straks gå til innkjøp av CoD4 og Turok ;)

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Motorstorm:

8/10.

konge online, adrenalinpumpe til tusen, men mangler lokal multiplayer

 

Fifa 08: 7/10.

Bra gameplay, grafikken er grei men mangler liksom det lille ekstra. den nye funskjonen med at du kan styre en spiller på banen er jo spennenede.

 

Uncharted:

10/10.

Perfeksjon til tusen, konge gameplay, konge grafikk, kongebra cutscenes, eneste som kan trekke bittelitt ned er vel at spillet er kort. Uansett er jo historien filmpreget, og et lenger spill kunne vel muligens ha ødelagt historien.

 

Formula one: championship:

7/10

deilig fartsfølelse og grafikk, men ganske ensformig etterhvert, heldigvis fungerer career modusen meget bra

 

 

Assassin's creed:

9/10

 

Dette spillet er så nært med å bli det ultimate spillet, men likevel så fjærnt. Egentlig trenger man bare å spille gjennom de første timene av spillet, siden deretter er jo alt bare dønn likt, untatt at man får unlocka noen nye moves/triks man kan bruke i combat. Den herlige grafikken gjør det enda mer fun å klatre rundt i byene, soundtracket er genialt samme med gameplay, bare synd at det er så repetativt

Lenke til kommentar

Burnout Paradise

Ble direkte skuffet. Synes det ble alt for ensformig og byttet spill i konsollen etter 30 minutter. Heldigvis kjøpte jeg det pre-played på EB så det skal leveres tilbake innen de 10 dagene man har på seg.

 

COD 4

Veldig bra Online-funksjon, men "story-mode" (eller hva man skal kalle det) var altfor kort etter min mening.

 

FIFA 08

FIFA skuffer vel egentlig aldri...

Man vet hva man får når man kjøper FIFA. Var positivt overasket over grafikken.

 

Rainbow 6 - Vegas

Greit nok spill.

 

Ratchet & Clank - Tools Of Destruction

Beste spillet mitt. Skulle ønske det aldri ble ferdig.

 

Assassins Creed

Morsomt spill, men alt for ensformig etterhvert.

Problemet var vel også at det var det eneste spillet mitt i 2-3 uker, så spilte meg dritt lei på det.

 

Edit:

 

Tekken DR Online

Tekken er jo Tekken :p

 

Warhawk

Artig spill, men har ikke skjønt det ranke-greiene helt.

Pluss at det er litt vanskelig ^^

 

Pixeljunk Monsters

Dritgøy spill.

Spiller 2-player med dama, som også synes det er gøy

Endret av mhm.
Lenke til kommentar

Mine Spill:

Assassin's Creed - Blir litt ensformig, men likte historien og vil kjøpe oppfølgerne(hvis det blir noen).

 

Uncharted - Elsker historien og måten den blir fortalt på, men jeg ble litt lei av skyte stilen.

 

Resistance FoM - Prøvde litt singleplay når jeg fikk det, men var ikke så vandt til fps på konsoll. Men så fikk jeg besøk av en venn, og VIPS så var vi ferdige med spillet på COOP.

 

Motorstor - Har ikke spilt så mye, men liker det. Savner split-screen og flere baner.

 

Ghost Recon AW2 - Har ikke spilt så mye, men likte det egentlig ikke, men skal prøve og sette meg inn i det.

 

EDIT: Glemte et spill..

Endret av Mindfreak92
Lenke til kommentar

Jeg har

 

Resistance: Mitt første ps3 spill, ble veldig imponert.. Hadde det særlig gøy med co-op siden jeg bodde i en gutte leilighet.. :)

 

Enchanted Arms: Ble vel kun kjøpt fordi det kostet meh 18$.. klarer nesten aldri å si nei takk til spill for 100-lappen.. :p

 

Folklore: Ett morsomt eventyr, som jeg aldri ble helt ferdig med.. Men er på siste chapter..

 

Assassins Creed: Har egentlig ikke spilt det noe særlig.. Men romkameraten min har spilt gjennom det, og sa det var veldig bra..

 

COD4: Rett og slett herlig! God singleplayer.. nydelig online..

 

Skate: Beste skatespillet på år og dag.. Svært lei Tony Hawk og de utrolig siinnsyke comboene på de spillene.

 

Ratchet & Clank: Morsomt plattformspill som jeg likte svært godt..

 

Heavenly sword: Wow! Det var ekstremt bra, men veldig kort..

 

Kane&Lynch: Kjøpte det fordi jeg hørte det var morsomt i co-op.. Men, vi fikk aldri somlet oss til å spille det noe særlig..

 

Uncharted: Herlig.. Trenger ikke si mer..

 

The Orange Box: Siste kjøp fra USA, som jeg ikke har startet på enda pga ødelagt PS3..

 

Hadde i USA, men som jeg solgte unna billig pga umuligheter for å få det med hjem..

Guitar Hero 3: Huff for en skuffelse... Det var noe med det som ikke føltes som GH, og jeg trodde jeg var lei hele greia..

 

Rock Band: Bedre konsept skal du lete lenge etter! VELDIG lenge.. Det er noe av det morsomste jeg har vært med på! Guitar Hero gløden kom tilbake veldig etter at jeg fikk dette.. Selv om det morsomste av alt var trommene!

 

PSN spill kan jeg vel føre til

 

Super Dust HD: Vanvittig morsom og avhengighetsskapene.. Man skal bare spille litt til.. :p

 

Bowling spillet: Med ett lite håp om at det skulle være like morsomt som på Wii kjøpte jeg det for multiplayer.. Ble vel spilt 2 ganger eller noe..

 

Warhawk: Fikk aldri spilt det noe særlig.. Savnet tutorial veldig.. gadd aldri sette meg ned med det heller, siden jeg alltid ble skutt etter 3-5min..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Assasins Creed; Helt ok, men er blitt litt lei etter tredje oppdrag. Fremdeles morro å løpe rundt å bare dille.

 

COD4; Veldig morro spill. Spiller kun online.

 

Untold Legend - Dark Kingdom; Jeg liker det veldig godt. Ett kompiss spill vist vennegjengen liker Diablo etc. Kunne vært flere klasser.

 

Heavenly Sword; Digger det.

 

Motorstorm; Helt ok!

 

Resistance - FoM; Helt greit, kanskje litt langt ?

 

Tiger Woods 2007; Veldig Morro!

 

Ghost Recon 2; Aldri prøvd single player. Spilte multiplayer med kompisser og slo det av etter 2 minutter.

 

Battlelines - Full Auto; Ett ord. Crap.

 

Har dog ikke rundet noen av spillene, men dette er hvertfall intrykkene jeg sitter igjen med.

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar

The Orange Box: 5 spill for prisen av ett er fett :thumbup:

 

Ghost Recon Advanced Warfighter 2: Dritkult! :yes:

 

Splinter Cell Double Agent: Dårligste i serien, men fortsatt litt bra.

 

Resistance Fall of Man: Jeg likte dette kjempegodt. Rundet det 4 1/2 ganger. :w00t:

 

Skate: Utrolig bra. :dribble:

 

Ratchet & Clank: Tools of Destruction Morsomt men litt uengasjerende i lengden. Gadd aldri å ta den siste bossen. :ermm:

 

The Elder Scrolls IV: Oblivion: Veeldig bra. og det varer leenge. Absolutt verdt prisen. :yes:

 

Uncharted: Drakes Fortune: ALT(nesten) er bra i dette spillet. Nuf said. :dribble:

 

Colin McRae: Dirt Nja... Samme hvilken type bilspill det er snakk om, måler jeg det alltid opp mot Gran Turismo. Dette når ikke langt nok opp. :hrm:

 

The Darkness: Kult med "dark powers" og bra filmatisk handling, men spillet blir aldri bedre enn greit.

 

Motorstorm: Utrolg fett de første 4-5 timene. Men så blir det bare kjedelig. Online-delen forlenger levetiden litt.

 

Assassin`s Creed: Fantastisk grafikk og spillbarhet. Men alle oppdragene er helt like. slurv kaller man det. :nei:

 

Call of Duty 4: Modern Warfare: Ikke min stil. Men jeg kan se at det er et bra spill.

 

Warhawk: Definitivt min favoritt. Har snart spilt i 60 timer og er langt fra lei enda. :new_woot:

 

Super Stardust HD: Alt for stressende for meg. :no:

 

Flow: Digg.

 

LocoRoco Cocoreccho: Artig, men husk å skru av musikken. Den er sinnssykt irriterende. :)

 

PS jeg er vant til å diskutere på VGD, der har vi ikke emoticons. Derfor ble det litt overkill på dem her. :blush:

Lenke til kommentar

Motorstorm: Første PS3 spillet mitt. Hadde det utrolig gøy med spillet. Savnet bare fler baner og splitscreen.

 

Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction: Et utrolig fargerikt og morsomt plattformspill.

 

Uncharted: Drake's Fortune: Et utrolig herlig action/eventyr med en vanvittig grafikk. Trist det var kort, men var jo så spennende historie så. Har rundet det 3 ganger til nå. :) Første gang jeg rundet det hadde jeg frysninger i nakken på siste kapittel. Utrolig god musikk satte prikken over i'en.

 

Unreal Tournament 3: Savnet en ordentlig SP. Online delen var god men var ganske weird å gå fra Call of Duty 4 til UT3.

 

Call of Duty 4: Et vanvittig godt spill, online delen rocker hardt. Er i prestige 4 nå med 34 i rank. Spilt siden release i november og enda ikke lei. Beste klan spillet jeg noen gang har vært borti.

 

Warhawk: Et morsomt online spill. Veldig stabilt. Savnet en SP mode der man kunne lære seg spillet. Var ikke så gøy å hoppe ut i det når folk hadde spilt det en stund før meg og drepte meg med en gang.

 

Guitar Hero 3: Mitt første Guitar Hero spill. Skikkelig party spill, liker det veldig godt. Spiller dog bare på medium/hard men.

 

Skate. : Ganske fresht spill, så mye bedre enn Tony Hawk. Savner en fetere, kulere by som blant annet bilspillet Burnout Paradise har.

 

Burnout Paradise: Skikkelig kult spill, der man har frihet til å ta de challengene man vil. En enorm by med en komplett online del gjør dette spille til det beste bilspillet jeg noengang har spilt den dag i dag.

 

Devil May Cry 4: Et spill jeg har ventet lenge på. Jeg ble possitivt overrasket over alle de nye comboene, den utrolig fine grafikken og alle de spennende cut-scensene. Jeg er nå i kapittel 7 og får frysninger hver gang jeg sloss mot en av bossene. :)

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar

Motorstorm Gøyalt de første dagene, men etter det så dabber det av.. Ellers er det et helt greit spill, har ikke runda den enda men.. 6/10

 

Resistance: Fall of Man Utrolig gøy i coop, jeg og en kamerat satt mange kvelder og spilte dette, stilig historie også.. Veldig fengende mener nå jeg. 8/10

 

Warhawk Artig spill, spilt det litt på nett og endel lokalt med venner. 7/10

 

Assassin's Creed Spiller ikke dette mye, jeg syntes det ble fort gjentagende.. Men kamerater spiller det av og til, så det får 6/10

 

Burnout Paradise Utrolig gøy spill med stor frihet til og gjøre det du vil og når du vil. Mye action, mange rare kollisjoner, selvmordstrafikanter og svarte biler med onde hensikter, skjulte hopp, private eiendommer og knallharde busser, alt sammen kokt ned til et spill som fenglser de aller fleste tror jeg.. 9,5/10

 

Sonic the hedgehog Fæl kameravinkel, oppgaver som er umulige med en kamerastyring som ikke ligner hesten.. Blanda sammen med en talmodighet som jeg ikke har så gir jeg dette spillet 2/10

 

Sonic skal forøvrig leveres inn i morgen, er ikke noe vits i at det samler støv her, bedre og få penger for det.. Mulig jeg ga spillet for kort tid, men jeg orka bare ikke knote meg videre med dette her når jeg heller kan bruke fritiden på mere givende ting, som å skrelle poteter.. ;)

Lenke til kommentar

Har hatt ps3 siden mai og har disse spillene:

 

skate.(8/10) det beste skate spillet jeg noen gang har kjøpt

rainbowsix vegas (7,5/10) Online delen suger hardt pga det ikke er annet enn lagg, men offline delen redder spillet

Assassins creed (7/10) Hadde ikke hatt dette spille hadde det ikke vært for at jeg har fått det gratis av en kompiss

The orange box (8,5/10) Elsker half-life serien, hadde hatt det på pcen hadde det ikke vært for at jeg har vista på den...

Ratchet & clank future (9/10) Bare elsker dette spillet. Det spillet er knall fra A til Å

NFP: ProStreet (6/10) Karakteren sier sitt...

Resistance: FOM (9/10) det første og ett av de beste spillene jeg har til ps3

Warhawk (8,5/10) ett av de beste online spillene jeg har prøvd.

Uncharted (9,9/10) det er så nært perfekt ett spill kan komme

Heavenly Sword (8,5/10) kjøper 2ern hvis det kommer en

Call of duty 4 (9/10) de gudta hos infinity ward kan det og lage 1. persons skytespill ass!

Endret av AndreasGS
Lenke til kommentar

Skala 1-10

Motorstorm: 3 - Man blir gjerne blendet av grafikken i starten, men oppdager fort at det er et temmelig svakt og lite spennende bilspill. Slit-screen er også et stort savn.

Resitance: 5 - Ok. Grei underholdning, men ikke særlig engasjerende etter min mening.

Oblivion: 9 - Stort og spennende. Tidvis litt dødt, men dette er pirk. Må spilles.

Heavenly Sword: 8 - Glimrende så lenge det varer, men litt kort. Hadde også gjerne sett at man kunne finne flere våpen for variasjonens skyld.

Uncharted: 9 - Veldig, veldig bra. Hadde gjerne sett at vi ble bedre kjent med skurkene, og møtt noen "bosser" underveis, men dette er pirk. Må spilles.

Orange Box: 9 - Portal var etter min mening fjorårets morsomste spill, men alt for kort... Det andre var også veldig bra underholdning. Må spilles.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

SKATE. - Genialt skatespill hvor man bare kan cruise rundt i byen mens man chiller i godstolen med en øl. - 9/10

 

FIFA08 - Ikke noe nytt her egentlig, moro til tider, men også sinnsykt frustrerende. Keeperen har heller ikke blitt særlig smartere og fortsatt gidder ingen å møte ballen. - 6/10

 

Oblivion - Helt greit på konsoll, men er nok bedre på PC. - 7/10

Assassin's Creed - Bra historie, men repetivt og alt for lett. Det er ikke mye sniking du trenger å gjøre med denne snikmorderen. I absolutt alle oppdrag kunne jeg bare valse inn, grisebanke alle, drepe målet, og fortsette og drepe resten til de ga opp og jeg kunne bare rusle vekk. Da føles litt av vitsen borte når det er så lett. - 6/10

 

Uncharted - Elsker slike filmatiske spill. Nydelig grafikk, nydelig gameplay. Synes heller ikke det var så spesielt kort, hadde det vært lenger hadde historien dratt ut syns jeg. - 9/10

 

Nå bare venter jeg på GTA IV og MGS4, skal bli mye kos framover tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Lego Star Wars - 7/10 bare på 59% så langt :) tar evig tid å spille 100%

 

Ratchet&Clank - Ikke rundet, men bra så langt

 

Motorstorm - 6/10 bra for sin sjanger

 

Resistance - 5/10 Hadde akkurat runda bioshock når jeg begynte på dette, holdt ikke mål for meg, men kul historie

 

Uncharted - 8/10 Veldig bra spill

 

Guitar hero 3 - 8/10 Et must

 

COD4, Orange Box og UT3 er noen helt fantastiske spill som jeg bare spiller på pc.. men vil tro at alle 3 gjør seg meget bra også på konsoll!

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Resistance - 8/10

Et bra syktespill. Bra historie, ikke minst settingen. Kule våpen.

 

Motorstorm - 6/10

Dette fungerer best å spille sammen med andre. Bare synd at det ikke er mulighet for 2 player spilt screen, da kunne dette ha blitt en skikkelig stor hit når gjengen samles. Føler av og til at det er mer flaks en dyktighet når jeg vinner noen ganger.

 

Orange box - 8/10

Har aldri spilt noe fra HL serien før nå. Har startet med HL2 og skal spille meg gjennom alt. Har ikke prøvd Portal eller TF2 enda. Kunne kanskje vært litt mer action og litt mindre finne ut av hvor du skal gå, men uansett så liker jeg det. Utrolig bra "value for money". Jeg kommer til å spille OB lenge framover.

 

SKATE - 7/10

Et bra og ganske realistisk skate-spill. Vanskelighetsgraden er litt for høy, noe som trekker ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...