Gå til innhold

GTA: IV kartet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå virket det.

 

Ovenfra så virket det ganske bra. Montro om den llille øya er tilgjengelig hele tiden, eller om den skal låses opp. Forsåvidt så lurer jeg på det samme på den store øya til venstre. Der er det to distrikter. Jeg lurer på om man kan farte i begge distriktene i begynelsen, eller om man må låse det ene opp, siden det var adskilt på kartet.

 

Anyway, jeg ser fram til at jeg kan sette meg foran tven og begynne å ta litt "drive-bys". :D

Lenke til kommentar

Dette er allerede budsjetert inn i min kalkye for fremtidig spillinnkjøp (det er blitt komplisert å være gamer nå).

 

Om kalkylene mine er korrekt samt at det ikke kommer noen uforutsette utgifter (som er 100% sikkert kommer, damit) skal jeg både klare å hanke inn fjordårets titler jeg gikk glipp av, som kun er noen få, i tillegg til at jeg klarer å hange tak i de titlene som kommer i nær fremtid.

 

Gleder meg virkelig til dette spillet, fra første screen jeg så har jeg vært oppspilt på å investere i dette spillet. Nå nærmer det seg heldigvis. om Rockstar nå utsetter det blir det lynsjing av værste sort.

Lenke til kommentar
baseballklubben klubben Swingers..:D

 

"reaching 3rd base is a lot more fun with friends"

 

 

priceless..:D

 

La merke til den jeg også :D Priceless :D

Virker som humoren til utviklerne fortsatt er tilstede. Dette spillet kommer til å bli så sinnsykt morsomt. Håper virkelig det er stappet med detaljer, og for de av oss som liker å bare gå rundt og gjøre ting virkelig kan få utfolde oss her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...