Gå til innhold

Hva halo 3 updaten gjør.


Gormers

Anbefalte innlegg

Bungie har fikset flere småproblemer i denne patchen. :)

Nå blir det slik at hvis folk ikke har mer forskjell på liv enn 4AR skudd i en kamp, så vil begge dø hvis de slår sånn ca samtidig istedenfor at det blir tilfeldig. De har også gjort det slik at hvis vi velger "prefer good connection" så vil det bli søkt etter flere folk, med andre ord er det mindre sjanse for at man blir nødt til spille mot en fra USA som også er host, men mindre han har god nett.

 

Les alt her: http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=13233

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at vi skal bli matchet med andre folk i Europa dersom vi velger "prefer good connection" er den største nyheten siden Halo CE. Men siden Bunge har vist helt siden Halo2 at spilling off host med 250 ms latency er helt umulig, og ikke giddet å gøre noe med det i Halo3, så er jeg skeptisk. Men det er klart at det hadde vært fint om de fikk det til slik at det blir like forhold for alle. Da vil jo den beste vinne, noe som ikke alltid er tilfellet slik det er nå.

Lenke til kommentar

Gutter i alkutter. (jada).

 

Jeg har høvelig bra nett, Uninet.

Og med litt vett så har jeg ordnet meg OpenNat.

 

Når jeg spiller mot noen i "amrika" så ser jeg pingen dems ved og holde Back knappen inne. Og de har typisk ca 1 grønn fra fullt. Og noen med 150ms med ping så synes jeg det ikke er godt nok.

CS:S over alatern virker dårlig. Og pinge noe på Østsiden av USA går jo også dårlig.

 

Jeg pinga en server i Newyork. Og får 158ms i ping.

http://www.speedtest.net/

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...