Donnie Darko Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har da laget min første ordentlige side, og trenger kritikk. Jeg har hermet etter en guide, så kommer ikke til å bruke denne, men tok det som en opplæring. Kom gjerne med forslag til forbedringer.
Nora90 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Vel den er jo veldig standard. Kan du noe html ol. selv? Designet er forsåvidt enkelt. Synes ikke fargene passer sammen, og synes du burde lage den mer personlig
Donnie Darko Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Jeg prøvde meg en gang på html, men kan svært lite av det. Som sagt så er det min første side, og måtte prøve noe enkelt i starten. Mer personlig kunne den godt være ja. Takk for tips
Donnie Darko Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Jeg prøvde på å få "Home" knappen orangsje, men jeg klarte det ikke. Jeg markerte der fargen skulle være, men den fikk en skygge på seg. Hvordan få vekk denne skyggen?
Arne Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Nederst der du har skrive copyright, er skrifta feil farge, sidan vi nesten ikkje ser skrifta mot bakgrunnen.
Donnie Darko Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Nederst der du har skrive copyright, er skrifta feil farge, sidan vi nesten ikkje ser skrifta mot bakgrunnen. Skal man se det så tydelig da? Likte det litt sånn jeg.
Arne Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Greit nok at du likte det, men det gjorde ikkje eg. Og du spurte vel om kritikk! Og så synest eg ikkje gradienten under "Copyright" var fin heller.
Donnie Darko Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Greit nok at du likte det, men det gjorde ikkje eg. Og du spurte vel om kritikk! Og så synest eg ikkje gradienten under "Copyright" var fin heller. Jeg tar gjerne imot ros også. Gradianten fikk jeg ikke noe bedre til. Falt ikke helt i smak hos meg heller.
Arne Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Berre for å ha orddefinisjonar på det reine, så betyr kritikk vurdering, bedømmelse, kunstanmeldelse, og han kan vere positiv eller negativ. Positivt: Eg likte den blå bakgrunnen Negativt: Fargen på headeren. Skrivefeil i headeren (vi har ikkje genetivs-appostrof på norsk) Gradienten nederst Copyrighten nederst. (du kan derimot skrive at sida blir beskytta av andsverklova) Eg synest og at menyen var for brei. Fint bilde over content-boksen, bra gjort viss du har laga det sjølv!
Donnie Darko Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Ok. Takk for enda mer kritikk (: Det er en ting jeg lurer på. Hvorfor blir firkanten i orangsj uklar i kantene? ss.bmp
Arne Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Eg lurer på om du kan velje kor skarpe kantane kan vere når du skal lage han på den menyen under "File, edit, image, layer" osv.
pedervl Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ok. Takk for enda mer kritikk (: Det er en ting jeg lurer på. Hvorfor blir firkanten i orangsj uklar i kantene? Den blir uklar fordi du har stilt 'feather' på 'marquee tool' til 5 piksler (som du kan se på verktøylinja over lerretet). Still den til 0 px så skal du se. edit: Prøv å begrens bruken av gradient tool og prøv å marker kantene mer, så siden blir litt mer oversiktelig. Her ser du noe jeg vil kalle litt mer stilren og kanskje mer moderne bruk av gradient: http://deaxon.com/. Trenger du inspirasjon til design anbefaler jeg hjertelig http://cssmania.com/. Endret 10. februar 2008 av pedervl
Donnie Darko Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk. Skal ta en titt på sidene
Donnie Darko Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 (endret) Prøvde meg veldig kjapt på en til. Jeg ble ikke fornøyd selv, men legger den ut. Endret 11. februar 2008 av MathiasF
Arne Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Eg likte ikkje heilt det med at menyane går utanfor det kvite/lyse. I alle fall ikjke med den fargen. Også må du få teksten med lik størrelse (i innhaldsboksen).
Teig Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Istedet for å bare skrive tullball som fylltekst, gå inn på lorem ipsum og finn fylltekst. Mye lettere og ser bedre ut.
øl_i_tastaturet Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Prøvde meg veldig kjapt på en til. Jeg ble ikke fornøyd selv, men legger den ut. Hvorfor spør du om kritikk på noe du ikke liker selv? Du skal først å fremst like designet ditt!
Arne Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Kanskje du burde kikke litt på fargar for å finne nokre fargar som harmonerar og ser fine ut? Det er jo trass alt veldig viktig. Og hugs at det no for tida ikkje er pop med alt utheva, at alt er stort og blink blink, men gjerne lette og opne sider utan for mykje baluba.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå