Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så denne awesome doningen på E6 sørover mellom Ås og Vestby

MORGAN 3 WHEELER.

0lBbAl.jpg

Maks gjennomført. Kjørte med skinnjakker, lue og sånn kule briller. Smilte til dem, og de smilte tilbake :love: Er så koselig med sånn mennesker!

Endret av Durochris
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Så faktisk en slik nede i Sandnes sentrum for halvannen måned si :-)

Skrevet (endret)

Denne tror jeg holder til i området. Så den på Ryen for 1-2 uker siden også. Men da i motsatt felt. Tøff sak! Motorsykkel den går som? Sjekke regnr. og den er fritatt for EU. Hadde en blankpolert V-motor foran :D

Endret av Durochris
Skrevet

MORGAN 3 WHEELER.

0lBbAl.jpg

Maks gjennomført. Kjørte med skinnjakker, lue og sånn kule briller. Smilte til dem, og de smilte tilbake :love: Er så koselig med sånn mennesker!

Mulig jeg tar feil, men det var trolig Hallan som kjørte den eller en i kretsen hans..

Skrevet

MORGAN 3 WHEELER.

Mulig jeg tar feil, men det var trolig Hallan som kjørte den eller en i kretsen hans..

Hallan, hvem?

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Merak

Deilig bil, fælt navn. Clarkson kjørte vel en rød Merak i en challenge noen sesonger tilbake.

Ellers har jeg sett en nydelig E30 i Kjeller-området, Lillestrøm. Må nesten være en M3, men kom aldri nærme nok. Var på rød skilter. Klin lik, men uten kit'et foran:

Jo han gjorde vel det, den hørtes ikke så god ut, litt ut i episoden. Han endte jo opp i grøftekanten tilslutt :tease:

Var fet lyd i den V6eren, men veldig spesiell, ganske skarp :)

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Siden det har vært så mye snakk om moderne biler i tråden her, tenker jeg at denne perlen som står parkert rett rundt gatehjørnet her kan balansere litt. Interiøret er enda penere enn eksteriøret ...

post-35593-0-92492700-1349915896_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Er en på nabobygget som har en strøken Datsun Fairlady Z(S30) med twin-turbo(?) .

Rå lyd og rå bil, liker den selv om jeg ikke er særlig glad i eldre biler, spesielt asiatiske.

Minner en del om denne bare rød:

datsun-fairlady-z-05.jpg

Hvor er du i fra?

Vet det går en horvelig strøken en i landet som er Rød og med Skyline GT-R motor :)

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Bor i Sandnes, fyren jobber høyst sannsynlig på Forus.

Som sagt, den hadde skikkelig grom lyd, så at det er noe annet enn original motor som står i kan godt være mulig.

Skrevet

Siden det har vært så mye snakk om moderne biler i tråden her, tenker jeg at denne perlen som står parkert rett rundt gatehjørnet her kan balansere litt. Interiøret er enda penere enn eksteriøret ...

Nice! :)

Skulle bare hatt franske lykter i tillegg.

Var forøvrig i London nettopp, og som flere andre har nevnte tidligere: Det er en ganske drøy by bilmessig. Det florerte av Astoner, Porscher og Ferrarier. Spesielt i de dyrere områdene rundt Kensington og omegn.

Skrevet

Nice! :)

Skulle bare hatt franske lykter i tillegg.

Var forøvrig i London nettopp, og som flere andre har nevnte tidligere: Det er en ganske drøy by bilmessig. Det florerte av Astoner, Porscher og Ferrarier. Spesielt i de dyrere områdene rundt Kensington og omegn.

Ja, London er insane! Drar dit på ferie bare for å gå rundt og spotte biler :D Kommet i prat med mange hyggelig parkeringshusvakter også. Forteller hvilke biler som er vanskelig å kjøre og hvem de liker best. De må kjøre bilene fra hotellet til p-huset..

Fikk også lov å komme inn i p-huset til et hotell. Måtte legge igjen kamera :/

Der sto det : Aventador, SLS, 599, Italia, Lp670-4 SV, Gallardo og noen Rolls. Alle disse sto på rekke og rad!

Den chrome blå Bugatti Centenaire forlott London dagen får jeg kom :(

Var der i slutten av ferien i år. Mange av vaktene sa jeg må komme i juni neste år. Da hadde dem alle Buggatiene der :D Så da blir det tur i juni neste år + Monaco en gang i juli :D

Carspotting :love:

Skrevet

Haha. Jeg er nok ikke så ivrig på carspotting at jeg drar noe sted for å gjøre det.

Mer at jeg glaner når jeg ser dem på gata og irriterrer meg fordi jeg ikke har kjørt dem. Kanskje jeg har blitt for bortskjemt de siste årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...