Gå til innhold

Rayman raving rabbits 1 eller 2?


Frankium

Anbefalte innlegg

Hepp

Trenger et slags forspill-fest-spill som ikke er for komplekst og som har en multiplayerdel.

Rayman virker som et svært bra alternativ, men dersom jeg ikke har spillt noen av disse, er egentlig 1'ern eller 2'ern best?

I de testene jeg har lest er det alltid 1'ern som vinner, men det virker som at anmelderne har spillt 1'ern en del, og så fått 2'ern og blitt skuffet over at den ikke revolusjonerer like mye, selv om det objektivt sett kan være et bedre spill...?

 

På siden av det hele: er det noen andre type "party spill" som er bedre til litt rask forspill action?

 

BB

Endret av chrjoha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toeren er helt klart best når det gjelder multiplayer. Eneren er lagt opp sånn at man må spille gjennom spillet alene først for å låse opp alle minispillene. Og endel av spillene har ikke split screen av en eller annen grunn så blir litt unødvendig mye venting når man er flere. Toeren er lagt opp sånn at man kan gjøre alt i multiplayer, og man trenger ikke spille alene gjennom for å låse opp noe.

Lenke til kommentar

Jepp. Har begge to, og toeren er absolutt mer multiplayervennlig, men jeg likte ikke de forskjellige minispillene like godt som i eneren. F.eks. rytmespillet er mye mer underholdende å se på enn i toeren, hvor man bare nistirrer på sin linje og dasker kontrollene i luften. Enkelte spill er også helt merkelige, som f.eks. pølsenarkosen. Men, på den andre siden, 4-player burgerservering og bumpercar-kjøring er hysterisk morsomt. :)

Lenke til kommentar

Har begge to jeg også. Må si meg enig at toeren er best når det kommer til flerspiller, mens eneren faktisk har de beste minispillene. Så mitt tips må være følgende.

 

Har du dårlig tid og vil starte å spille 2 personer med en gang, kjøp toeren. Har du god tid og kan spille alene en stund først, så kjøp eneren.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Gjest Slettet-66d37

Sorry for å bumpe en gammel tråd. Men kjøpte meg RRR 2 i går, tilbud på Gamestop.

Jeg får bare låst opp de 5 samme minispillene, og ikke noe musikkspill til slutt. Altså kjører gjennom trip, men den ender bare med at det er seierspall på slutten. Jeg/vi får heller ikke låst opp de siste minigamesene man kan velge på free play.

Hva gjør jeg feil? Har kjørt igjennom alle trips på easy og normal.

Hjelp noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...