Gå til innhold

To nye Xbox Originals på vei!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah baby Conker!:D

Conker var jo definitivt det beste spillet på N64!! fyyy faen så gøy eg hadde det me N64 då, det var tider!

:new_woot:

Noke nytt om release date ?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Nei, vi har ikke peiling på når spillene blir lansert, MS ser kun ut til å fortelle oss et par uker i forveien hva som kommer. Kotor kommer nok, men MS har ikke for mange spill å velge mellom, så ting tar tid. Vil for øvrig ikke regne med at Lego Star Wars kommer, da de spillene allerede er ute på X360.

Skrevet

Flott valgt av MS dette. Gleder meg som en unge til Ninja Gaiden Black, som jeg aldri fikk prøvd. Og Pirates! er jo kjempekoselig. :)

Skrevet
Syns Pirates! passer seg best som Live Arcade spill...

Lykke til med å få det til å bli max 150 MB

Med tanke på at orginalen kom på NES, så sier jeg ja takk til den utfordringen.

Skrevet
Pirates! anno 1987 er ikke det samme som Pirates! anno 2004 :p

Birger :)

Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke har spilt NES versjonen, men tror det er bare grafikken som er oppgradert på den nyeste versjonen.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Faktisk tror jeg det var orginalt et C64-spill...

REmaken fra 2004 er mer enn en ren 3D-fisering da det legger til et par nye elementer, og forbedrer på eksisterende gameplay-elementer.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Om man laster ned et orginalt Xbox spill, så trenger man senere hardsik plassen å sletter det. Kan man da laste det ned på nytt gratis eller noe. Eller må man da kjøpe det på nytt? Sikkert det siste, å det er i såfall kjipt, for 20 giga er ikke mye :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...