Gå til innhold

C&C generals krasjer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CPU: Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB

Mainboard: Asus P5KC, P35, Socket-775, DDR2/DDR3

RAM: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5

Monitor: old 19" lcd

Graphiccard: Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3

Soundcard: in mainboard

Storage: ca 900GB

I-Connection: 10Mbit LYSE fiber

Earphones: KOSS sb45

Keyboard: Saitek Eclipse

Mouse: Logitech MX518 Optical Mouse

Mousepad: Qpad

 

med windows XP

Lenke til kommentar

Har hatt samme feil her også. Først og fremst liker ikke generals nyeste skjermkortene. Også har jeg lest at dobbeltkjernen kan være feilen. Etter jeg skiftet maskinvare har jeg ikke prøvd. Men generals låste maskinene min om jeg lukka det normalt tidligere :S også lægga det sykt på ett 7900gs kort :S

Lenke til kommentar

ingen feilmelding, porgrammet starter og bildet av noen tankser kommer, så jobber den en liten stund, så blir det bare borte som om spillet skulle kommet opp. men ingenting skjer. ingen feilmeldinger eller noe.

 

prøvde også i starten og sette spillet til bare en kjerne, men ikke noen forandring med det.

Endret av pekka1991
Lenke til kommentar
ingen feilmelding, porgrammet starter og bildet av noen tankser kommer, så jobber den en liten stund, så blir det bare borte som om spillet skulle kommet opp. men ingenting skjer. ingen feilmeldinger eller noe.

 

prøvde også i starten og sette spillet til bare en kjerne, men ikke noen forandring med det.

Akkurat det samma med meg.

 

Jeg har Vista.

Lenke til kommentar
ingen feilmelding, porgrammet starter og bildet av noen tankser kommer, så jobber den en liten stund, så blir det bare borte som om spillet skulle kommet opp. men ingenting skjer. ingen feilmeldinger eller noe.

 

prøvde også i starten og sette spillet til bare en kjerne, men ikke noen forandring med det.

Akkurat det samma med meg.

 

Jeg har Vista.

http://www.techimo.com/forum/t183153.html

Lenke til kommentar

Har samme problem, men jeg tror ikke det er vista relatert da jeg har kjørt generals i Vista før uten problemer. Mistenker at det er relatert til hovedkortet. Har samme hovedkort som trådstarter og hadde ingen problemer med å kjøre generals hverken i xp eller vista før jeg byttet hovedkort. Generals funker ikke i xp eller vista hos meg med dette hovedkortet (asus P5KC)

Lenke til kommentar

Fant ut av det. Ut av en eller annen grunn blir det ikke opprettet en options.ini fil under installasjonen. For å gjøre dette manuellt, lag filen options.ini i c:\%username%\documents\command and conquer generals data\

Filen skal inneholde dette

 

AntiAliasing =

DrawScrollAnchor =

GameSpyIPAddress = 0.0.0.0

Gamma = 50

IPAddress = 0.0.0.0

IdealStaticGameLOD = High

LanguageFilter = false

MoveScrollAnchor =

MusicVolume = 55

Resolution = 800 600

Retaliation = yes

SFX3DVolume = 79

SFXVolume = 71

ScrollFactor = 50

SendDelay = no

StaticGameLOD = Low

UseAlternateMouse = no

UseDoubleClickAttackMove = no

VoiceVolume = 70

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...