Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som om han sier det, pågrunn av den ulyden som han lagde på gitaren sin.

 

noen som sto på første rad ropte "james".

den kommentaren om regn kom tidligere i konserten.

Støtter den versjonen. :)

Stod bare et par meter unna han som ropte.

 

Anyway, noen andre som har sett dette klippet?

Lenke til kommentar
Flere enn meg som har problemer med FLAC-utgaven av Ride? Får bare ikke dekodet den, slutter på 98%.

Samme problem her og flere andre har det også. En bruker på metpage har sendt mail til livemetallica så det blir sikkert en fiks på den filen. :)

Filen er fikset nå. Så skynd dere å laste ned på nytt før nedlastingstiden opphører.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som har problemer med FLAC-utgaven av Ride? Får bare ikke dekodet den, slutter på 98%.

Samme problem her og flere andre har det også. En bruker på metpage har sendt mail til livemetallica så det blir sikkert en fiks på den filen. :)

Filen er fikset nå. Så skynd dere å laste ned på nytt før nedlastingstiden opphører.

Jeg får bare download expired... borte allerede? :mad:

Lenke til kommentar
Jeg får bare download expired... borte allerede? :mad:

Ta kontakt med support, så ordner det seg forhåpentligvis. Jeg fikk melding om at de hadde utvidet nedlastningstiden med 48 timer (sikkert et standardsvar). Det hadde de ikke, men det var mindre enn 48 timer siden jeg bestilte, så det gikk greit likevel.

Lenke til kommentar

Konserten var kjempebra og jeg synes at alt klaffet godt. Sword var ikke noe spesielt bra synes jeg, så jeg gikk for å pisse da, men når DOWN kom på scenen tok det helt av. Phil Anselmo er en av heltene mine, så det var en kjempe oppølevelse å se han også.

 

Alt i alt var konserten konge. Det eneste som var dumt var at jeg måtte vente i taxi kø i 3(!) timer og var hjemme i hytta kl. 5.

Lenke til kommentar
Alt i alt var konserten konge. Det eneste som var dumt var at jeg måtte vente i taxi kø i 3(!) timer og var hjemme i hytta kl. 5.

 

Da sto du sikkert i samme kø som meg :p

 

Kom som nr. fem i køen og fant jo ut at det var jo bare helt konge siden et par av de andre køene vi hadde gått forbi var jo lange som votter og vinter. Tok vel 40-50 minutter for de fire som var før oss i køen til å forsvinne så regnet jo med at da tok det ikke lang tid før neste taxi dukket opp, tok en jævla time før neste taxi kom...

 

Men jeg koser meg fremdeles med minnene etter konserten (og en grei forkjølse for å si det pent) jakka mi var ikke fullt så vanntett som jeg mente den var.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...