Gå til innhold

Poppis: strikk rundt anklene.


Skurupu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik,

Hvis du synes det er behagelig at buksen sitter stramt rundt anklene/neders kan du jo gå til innkjøp av en slimfit tubeleg bukse :) Du får det i prisklassene H&M til Acne Jeans

xD

 

Før jeg svir av nok laken til å bytte ut buksene mine som ikke er stramme nok nederst, sverger jeg til strikk. Ser uansett langt i fra så dumt ut som på det bildet, der fyren har bretta buksa og greier. Man ser faktisk ikke at jeg har på strikk en gang, jeg bare slipper å subbe buksa i bakken og ødelegge den. ;)

 

Mange som sier det, "bruker bare strikk for ikke å subbe den i bakken". Men hvorfor kjøper man ikke bare bukser som faktisk passer da? ;)

Les posten min en gang til, da. At jeg er påvirket av trenden for å finne ut at det faktisk er praktisk også, er ingen hemmelighet. Men bukser ikke billig stuff heller.

Lenke til kommentar

100vis av sossa og idrettsfolka (no offence) har buksa nedi sokka og/eller strikk.. (ja har sett folk med BEGGE deler)

 

Det ser utrolig... ubeskrivelig ut:p kjøp no som passer da eller kjøp bukse du har råd til at er nedi asfalt/snø/gulvet/grusen....

 

forøvrig enig med dahlo..

Lenke til kommentar
Det fins 3 typer folkeslag i verden.

De som bruker strikk på beina.

De som har buksa langt ned på knea.

De normale.

 

 

Sosse-gutter med strikk ser latterlig ut

 

Stakars deg.

 

Btw, foretrekker strikk rundt bena o.l. fremfor folk som klær seg utrolig "normalt" og kjedelig.

 

Hva faen er vitsen med å kle seg som en tivoliklovn? Bedre å se normal ut da.

 

Hårstrikk rundt beina er jo kjempepent.

Lenke til kommentar

herre gud.. dummeste jeg har stt på lenge..

 

vist jeg ser noen gå med det så kommer jeg nok til å få meg en god latter :p

 

edit: det mange merner er normalt er noe som jeg(med flere) ser på som fagging og "bondetap-stil"..

 

btw: bor på landet, så ikke beskjyld meg for å være soss med hårstrikk rundt beina(det får da være grenser)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Eit lite råd til alle som bretter bukser/bruker strikk: Brett buksa innover, der ser ikkje så styggt ut, og det blir ikkje lagt like godt merke til heller. Og ikkje brett den opp lenger enn det er nødvendig.

Men det beste av alt er å berre la buksene henge nedi bakken. Er jo berre litt tøft med bukser som er slitt heilt nederst :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...