Gå til innhold

Hva tror dere vi får se på GDC i neste uke? 18-22 februar

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og Ingame XMB er nesten bekreftet, :)

Jeg har fått bekreftet det motsatte, les første kommentar her

Tja avkreftet er det jo ikke, står bare at de ikke vil offentliggjøre den typen sak. Dessutten er det skrevet før den artikkelen jeg henviste til :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er avkreftet av noen som jobber i sony, det du linker til er artikler med løse rykter. Vi vet det kommer, men ingenting blir bekreftet på GDC tydeligvis. Får heller satse på større home-nyheter.

Skrevet
Æsj :p
Please either confirm or debunk the ingame XMB/HOME/Achievements coming VERY soon rumours !!

Jeff Rubenstein replied on February 19, 2008 at 6:21 pm

If by “VERY soon” you mean this week - debunked.

I see the same rumors, and they’re just that - rumors. Literally 95% of what I’ve read this week is just groundless speculation. But hey, that’s the game biz.

Du kan tolke det sånn du vil, godt mulig det kommer i løpet av måneden. :) Jeg tolker det hvertfall sånn at det kommer snart, bare ikke uke8-snart. Mer februarsnart :D

Skrevet
Nei, det er ikke bekreftet før det faktisk er bekreftet. For alt vi vet, er den artikkelen bare løs spekulasjon.

Ja, det skjønner jeg. Men jeg mente bare at hvis noen sier at et spill blir bekreftet om 1 uke, så er det jo allerede bekreftet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...