Gå til innhold

Modden min (bilder!)


Anbefalte innlegg

Uff, ville ikke hatt det om du heiv det etter meg! Hadde vært mye bedre med skikkelig flamme farger eller.no

 

Grelt. Ufyselig.

 

Sorry.

Kjører du Harley davidson, og går rundt med en blod harry skinn vest med flamme sko og caps? (ikke glem det svære skjegget ditt da:D)

 

Modden hans er bare rååå :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fallt ikke helt for "måneladskapet ditt." ser ut som når lillebror maler modellfly med MYE maling. innrøm at det bare var en tabbe at det ble slik.

 

Ellers bra desing.

 

 

Og til deg med den hvite boksen . Dritbra med en liten amdlogo i i hjørnet. Genialt.

 

hmm er enig at "månelandskapet" ser helt jæv.li ut på bildet! MEN hvis du kommer på tg og får se den i virkligheten er overflateen heelt glatt og perfekt og månelanskapet får et heelt annet perspektiv.. bildet er heeelt elendig!

enig at det ser jæv.li ut der ja! :wink:

men bare vent........ :D

Lenke til kommentar

Enig med de fleste her at det så forjævelig ut i grunn, så jeg tar deg på ordet at det må være bildet sin skyld :)

Flammelakkering er bare fett, har det selv, dog mye mer "flammepreg" over mitt...Desverre har jeg fått problemer med at lakken ikke er tørr nok, det blir lett fingeravtrykk og merker hvis man kommer nær paintjob'n...Noen som har vært borti det før? Tenkte jeg skulle dra over med et lag klarlakk for å ordne biffen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...