Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man får opp player names over hodene som er synlige hele tiden? Er kun noen vakter i byen som har det.

 

Hører rykter det er omtrent "uspillbart" på PvP serverne. At det er vanvittig mye ganking. Stemmer det? Spiller selv på Wildsoul men har ikke beveget meg så mye utenfor.

 

tull å tøys.

-Jeg enda ikke set en spawncamper

-jeg har aldri blitt ganka

-folk løper gjerne forbi deg, iallefall på quest områdene

 

Noen ganger kan du jo klart blitt drept. men det er pvp server, og sånn er det bare.

Det som er kult er, vis f.eks det er en boss. Så er dere 2 stykker begge vil ha han.

Da er det bare for meg å angripe han, vinnern får bossen :)

 

har sjedd meg flere ganger ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er noe som er sikkert så er det at AoC danker Wow noe så inn i gamperæva! Greit nok jeg er ikke kommet langt men så langt så får det wow til å se helt latterlig ut....tenke seg at jeg har spilt det i over 3 år...grøss..

 

Er på en pvp server og selvf så er det folk der som liker å drepe folk som står i kamp med et beist av et monster. Jeg har blitt den gode samaritan ser det ut som...slakter ikke ned noen men hjelper dem som blir ganka.

 

Ikke noe mere deilig en å knuse hode på folk som går rundt å ganker andre....I love it...mohaaa!

Lenke til kommentar
Om det er noe som er sikkert så er det at AoC danker Wow noe så inn i gamperæva! Greit nok jeg er ikke kommet langt men så langt så får det wow til å se helt latterlig ut....tenke seg at jeg har spilt det i over 3 år...grøss..

 

Er på en pvp server og selvf så er det folk der som liker å drepe folk som står i kamp med et beist av et monster. Jeg har blitt den gode samaritan ser det ut som...slakter ikke ned noen men hjelper dem som blir ganka.

 

Ikke noe mere deilig en å knuse hode på folk som går rundt å ganker andre....I love it...mohaaa!

 

Starte ny guild, "The Gank Police" TGP ;)

Lenke til kommentar
Får Chain kill 2 og 3 av og til, vet hva det betyr. men har det noe å si? får jeg bonus xp eller noe?

 

Lite hint folkens. Trykk Shit + L. låse ikonene på hotbars, har ikke telling på hvor mange ganger jeg drar ikon vekk fra den:D

 

 

Ah konge!! Klikket et par ganger i hode når jeg plutselig drar en haug med knapper ut å poff så står jeg der å ser dum ut..hehe.

 

Shift + L it is then :D

Lenke til kommentar
Får Chain kill 2 og 3 av og til, vet hva det betyr. men har det noe å si? får jeg bonus xp eller noe?

 

Lite hint folkens. Trykk Shit + L. låse ikonene på hotbars, har ikke telling på hvor mange ganger jeg drar ikon vekk fra den:D

 

 

Ah konge!! Klikket et par ganger i hode når jeg plutselig drar en haug med knapper ut å poff så står jeg der å ser dum ut..hehe.

 

Shift + L it is then :D

 

hehe ja, jeg har til og med død pga overdrevet mus klikking (drar icons vekk). så dette har vert en veldig fin ting for meg:D

 

Edit: hva anbefaler dere at en Barbar og en Ranger bruker sine skills på? og hva bandaging (spelling). ser at jeg har skillen, men har ikke funnet noen plaster eller noe jeg kan bruke.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Om det er noe som er sikkert så er det at AoC danker Wow noe så inn i gamperæva! Greit nok jeg er ikke kommet langt men så langt så får det wow til å se helt latterlig

 

Var det snakk om hele spillet generelt, eller kun når det gjelder ganking osv, siden folk snakket om det i innlegg før :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...