Gå til innhold

Service hos Telekiosken


Torro

Anbefalte innlegg

Har en kjedelig sak gående med Telekiosken Lillehammer.

 

1. oktober i fjor leverte jeg inn min Nokia 7370 for 3je gang med samme feil. Denne skulle da sendes til Nokia som en reklamasjonssak. Telefonen var da under 1 år gammel.

 

Har nå maset på dem i 4mnd, men enda har de ikke greid å løse saken. 17. januar ble saken satt som avsluttet hos Telekiosken, men jeg har ikke fått noen beskjed om hva som skjer.

 

I butikken er det selvsagt ingen som har myndighet til å ta en avgjørelse, og jeg får beskjed om det skal gis beskjed videre. Har sendt brev med kopi til forbrukerrådet og sendt epost. Ingenting blir besvart, og jeg står fortsatt uten telefon.

 

Makan til håpløs butikk skal en lete lenge etter. 0-service instilling, 0-kompetanse og 0-interesse for å imøtekomme kundene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en kjedelig sak gående med Telekiosken Lillehammer.

 

1. oktober i fjor leverte jeg inn min Nokia 7370 for 3je gang med samme feil. Denne skulle da sendes til Nokia som en reklamasjonssak. Telefonen var da under 1 år gammel.

 

Har nå maset på dem i 4mnd, men enda har de ikke greid å løse saken. 17. januar ble saken satt som avsluttet hos Telekiosken, men jeg har ikke fått noen beskjed om hva som skjer.

 

I butikken er det selvsagt ingen som har myndighet til å ta en avgjørelse, og jeg får beskjed om det skal gis beskjed videre. Har sendt brev med kopi til forbrukerrådet og sendt epost. Ingenting blir besvart, og jeg står fortsatt uten telefon.

 

Makan til håpløs butikk skal en lete lenge etter. 0-service instilling, 0-kompetanse og 0-interesse for å imøtekomme kundene.

 

Jeg blir skeptiske av de "kioskene" hvor det bare står ei ung dame som knapt vet hva hun heter

Lenke til kommentar

Hvis det er opprettet en reklamasjonssak mot Nokia, så skal det finnes et reklamasjonsnummer. Gå til butikken, be om dette nummeret og ring Nokia Customer Care (NCC). Der oppgir du nummeret og ber om status på saken. Det vil i hvert fall fortelle deg hva som skjer med telefonen!

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Hvis det er opprettet en reklamasjonssak mot Nokia, så skal det finnes et reklamasjonsnummer. Gå til butikken, be om dette nummeret og ring Nokia Customer Care (NCC). Der oppgir du nummeret og ber om status på saken. Det vil i hvert fall fortelle deg hva som skjer med telefonen!

 

-snubbel

 

Ja, var den måten jag fant ut ad de hadde avsluttet saken.

 

Har vel snakket med alle i "kiosken", og de skal gi beskjed videre. Selvsagt hører jeg ikke mer igjen. Fikk til slutt tak i en vikar som hadde jobbet i 4 dager, og han fant kontoradressen til en av lederene for "konsernet".

 

Trappet opp der, og han ble imponert over hvordan jeg var blitt behandlet. Han skulle undersøke saken og ta kontakt igjen om noen dager (hørt det før) :p så jeg får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da, endelig, etter 4 1/2 måned, eller 135 dager fikk jeg endelig en tilgodelapp av Telekiosken.

 

Håpløst at en må mase i ukesvis. Får jeg problemer med den telefonen jeg får for tilgodelappen, tror jeg rett og slett jeg hiver den om det blir problemer med den også, istedenfor å vente på servicen hos Telekiosken

Lenke til kommentar
Det er vel egentlig for sent nå, men du hadde krav på pengene tilbake og ikke tilgodelapp, i og med at det både tok urimelig lang tid og var tredje gang den var inne (var det samme feilen?)

 

Ja, telefonen låste seg og samtalen ble brutt, så den var i realiteten ubrukelig. Måtte nærmest true seg til en tilgodelapp, skulle jeg ha fått utbetalt beløpet måtte jeg nok hatt med våpen, eller TV2

Lenke til kommentar

Alastor: De finner nok alltids noe å diskutere på. Kommer med ett eller annet om at det var forskjellige feil som førte til samme symptomer (som fortsatt gjør at du har krav på heving av kjøp, men prøv å si det til alle idiotene i butikker rundt omkring), at det ikke var deres feil eller at 4 måneder ikke er urimelig. Det er sannsynligvis ikke verdt strevet. Telekiosken er stort sett fullstendig håpløse på kundeservice, det har jeg smertelig erfart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...