Gå til innhold

Intern humor i din omgangskrets


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere noen former for intern humor i din omgangskrets?

Hva med egenproduserte ord for kjente ting?

Har du eller noen du kjenner en catch phrase?

 

Bare lurer.

Vi har et par ord:

 

Læx= Deilig, avslappende. Minner om ordet relax.

Møkklæx= Noe som er helt supert.

Ulæx= Noe som er kjipt.

 

Ellers har vi vår kofferthumor. Under konfirmasjonen holdt vi på å få latterkrampe hver gang presten ja "brød".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vi har jo alle disse interne greiene her på forumet da (det finnes en masse flere enn de jeg ramser opp her, men grunnet at jeg ble tilkalt på jobb i morgen, og derfor må prioritere helgefylla, får dette rekke, for denne gangen) :fun: :

  1. Steffypants - potensiell forfyllet overgriper av alt fra tøfler til nybarberte Pandabjørner
  2. Dotten - som liker å fremstå som Supermann, men er egentlig den som kler skjørtene best i eget hus
  3. Jarmo - som en lettere forfyllet finnlugg
  4. Oivind dahle - som forumets egen hallik og hore(bukk), med en særegen tråsykkelfetish ... :whistle:
  5. PencilCase - som the village idiot
  6. Melisma - Madonna og hore
  7. Saluttknall - forumets egen lille dikterspire, og da tenker jeg på dikt som legger deg i en altfor tidlig grav
  8. Simen1 - som en bedre halvdel av seg selv
  9. Pricks - som ubønnhørlig bøddel
  10. Snekker´n - som glødende sosialist                                                           

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Læx= Deilig, avslappende. Minner om ordet relax.

"Læx" er da ikke noe dere har funnet på, det er slikt alle sier på ungdomskolen og tidlig VGS.

 

Sorry! Glemte jo Nyhuspusen - En skikkelig kosebamse, som iherdig forsøker å overbevise omgivelsene at han er ladet med TNT.

:innocent:

Lenke til kommentar

Når man spiller i brassband, utvikler man etter hvert en meget spesiell humor... Spesiellt hvis man er av typen som tenker koffert hele tiden.

Jeg sitter da med andre ord og drar i luren et par timer sammen med likesinnede... Slagverkere leker med køllene sine, andre forettekker å blåse i hornet...

 

Vi geologer/geofysikere er også av en spesiell rase. Vi er stein hele tiden.

Lenke til kommentar

I vennegjengen min så er det faktisk helt skremmende hvor mye av humoren vår som er intern og til tider (om ikke hele tiden) ekstremt syk. Alle nye folk vi blir kjent med og som noen ganger henger med oss får ofte ganske heftig bakoversveis over noen av de tingene vi ler av. :p

Lenke til kommentar

Burning, koffer o.l. En kompis av meg som spiller gitar satt å jammet litt på skolen, så sier han "faen så strengene strekker seg", så sa jeg til han, uten å være klar over hva jeg egentlig sa "Hva er det som ikke strekker seg når du holder i det?". *koffert*

 

Rett etterpå sa jeg til han "skal bare strekke meg", så strakk jeg meg. Fordi det er utrolig godt å strekke seg. ^_^

 

Burning, koffer o.l. En kompis av meg som spiller gitar satt å jammet litt på skolen, så sier han "faen så strengene strekker seg", så sa jeg til han, uten å være klar over hva jeg egentlig sa "Hva er det som ikke strekker seg når du holder i det?". *koffert*

 

Rett etterpå sa jeg til han "skal bare strekke meg", så strakk jeg meg. Fordi det er utrolig godt å strekke seg. ^_^

Lenke til kommentar

"Thats what she said"-vitser går det mye av her.. For de som ikke vet hva det er her er et eksempel:

Noen sier: "Kom igjen da!"

Du svarer: "Thats what she said"

 

Om du fortsatt ikke forsto den så refferer den til senge kos...

 

ellers så blir det mye koffort... De folka jeg henger med er egentlig veldig morsomme :p

 

Vi ler nesten alltid av et eller annet.

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...