Gå til innhold

Rar Xbox 360 kontroller (lys)


Kajac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Hater den blinkingen. Den er jævla irriterende når jeg sitter og spiller, og noen ganger kommer den når det er halvt batteri igjen, og det stopper aldri :S
Ja, det hadde jo vært langt bedre om kontrollen kuttet ut helt uanmeldt ;)

Jeg synes det er veldig greit at den faktisk gir beskjed om at det begynner å bli dårlig med batteri igjen, slik at man ikke sitter midt i noe "viktig" dersom den skulle skru seg av.

Lenke til kommentar
Hater den blinkingen. Den er jævla irriterende når jeg sitter og spiller, og noen ganger kommer den når det er halvt batteri igjen, og det stopper aldri :S
Ja, det hadde jo vært langt bedre om kontrollen kuttet ut helt uanmeldt ;)

Jeg synes det er veldig greit at den faktisk gir beskjed om at det begynner å bli dårlig med batteri igjen, slik at man ikke sitter midt i noe "viktig" dersom den skulle skru seg av.

 

Er helt enig i at varsling er langt bedre enn at den kutter helt uanmeldt.

Eneste jeg har å klage på ved løsningen er at den har en tendens til å varsle alt for tidlig.

Merker meg at dette skjer oftere ved bruk av det oppladbare batteriet enn ved bruk av vanlige batterier.

Lenke til kommentar

Hadde vært bedre om den først har 4 lamper når den er full, 2 når den er halvt og 1 når den har 1/4 igjen av batteriet, så, når den blir rundt 15% så kan den begynne å blinke. Så begynner den ikke å blinke når det er 40% igjen eller noe. Gidder ikke lade den da. Batteriet holder lenge nok til at jeg får med meg når batteriet synker, er jo inne på dashboard hele tiden. Har aldri skjedd at jeg har gått tom for strøm mens jeg spiller, men, det har skjedd at jeg har sitti i timer med blinking på kontrollen. Yeah, really najs.

Lenke til kommentar
Beste hadde vært

å få oppladbare kontroller rett ut av boksen (som ps3)

lades via usb ferdig :p

 

Hva har det med lysa å gjøre da? OMG. Ja, det ville vært bra, men da ville konsollen antageligvis kostet bittelitt mer.

Hva skjer når batteriet på $ony Playstation 3 kontrolleren din begynner å gå tom for batteri da? Ingenting? Den bare skrur seg av eller? ^^ Eller blinker en av de 4 LED'a på baksiden der?

 

Jeg har oppladbart batteri som lades via USB, biotch.

Lenke til kommentar
Hadde vært bedre om den først har 4 lamper når den er full, 2 når den er halvt og 1 når den har 1/4 igjen av batteriet, så, når den blir rundt 15% så kan den begynne å blinke. Så begynner den ikke å blinke når det er 40% igjen eller noe. Gidder ikke lade den da. Batteriet holder lenge nok til at jeg får med meg når batteriet synker, er jo inne på dashboard hele tiden. Har aldri skjedd at jeg har gått tom for strøm mens jeg spiller, men, det har skjedd at jeg har sitti i timer med blinking på kontrollen. Yeah, really najs.

 

Men da hadde man ikke visst hvem som var Spiller 1, 2, 3 osv

Lenke til kommentar
Men da hadde man ikke visst hvem som var Spiller 1, 2, 3 osv

 

Blir jo det samme som på Xbox 360, der er det 4 lys, er man spiller to lyser lys nummer to.

Men, hva skjer når man begynner å gå tom for batteri på PS3 kontrollen? Håper det lyset som viser "Player 1, 2 osv" begynner å blinke, at kontrollen ikke bare skrur seg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...