Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager for at jeg tar det opp, men jeg mener å ha lest at det er en spesiell tekst (tror den var latin)

som man pleier / pleide å bruke for å se hvordan en utseende ser ut. Tror dens opprinnelse var i

typografien, men har også blitt brukt til nettsider i nyere tid (om jeg ikke tar feil). Dersom noen vet

hva jeg snakker om; hvor kan jeg finne denne teksten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: Er det noen som fikk lyden med? Det gjorde ikke jeg... Gjør egentlig ikke så mye.

Lyd i menyen din

Det skulle komme en sang på 74kb mens du surfet på siden :ermm:

Skrevet (endret)
Beklager for at jeg tar det opp, men jeg mener å ha lest at det er en spesiell tekst (tror den var latin)

som man pleier / pleide å bruke for å se hvordan en utseende ser ut. Tror dens opprinnelse var i

typografien, men har også blitt brukt til nettsider i nyere tid (om jeg ikke tar feil). Dersom noen vet

hva jeg snakker om; hvor kan jeg finne denne teksten?

Man må ha ett program som støtter teksten - ikke minst web hotel som støtter teksten.

Kommer ikke på en web host ;)Sjekk her

Endret av Slurt-is
Skrevet
Akkurat no sitt eg på netcafèen på DFDS Seaways' Crown of Scandinavia og bruker lek og lær nettlesaren.

Det er vel slikt man bør forvente når to småbarn bestiller dobbeltrom i barneavdelingen.. :)

Haha, berre vent, eg kjem på besøk til deg snart, klumpen. :)

Når da..? :)

Skrevet (endret)

Hej allihåppa.

Lurte på om dere syns DETTE ser morsomt ut? MSN som følger standarder :)

Edit: Den lista burde være definisjonsliste, jeg vet. Men WIP

Endret av Domodyret
Skrevet
fuzzy og skateforlife: Jepp, msn sin space-greie, med standarder.

Genialt :p Kan bli morro!

Fuzzy, altså helt i toppen av browseren så står f.eks. Forum-Hardware helt til venstre mens den er midtstilt her hos meg, er det theamet som har tatt seg av det?

Skrevet
fuzzy og skateforlife: Jepp, msn sin space-greie, med standarder.

Genialt :p Kan bli morro!

Fuzzy, altså helt i toppen av browseren så står f.eks. Forum-Hardware helt til venstre mens den er midtstilt her hos meg, er det theamet som har tatt seg av det?

Maybe, test?

http://gnomefx.mozdev.org/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...