Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

<center> er depreciated/utdatert.

Bruk text-align: center i CSS i stedet.

p {
font-family: verdana;
color: rgb(0,0,255);
}

p.sentrert {
 text-align: center;
}

<p class="sentrert">All Rights Reserved - datating.com</p>

EDIT: Berg, nå vanker det deng, og det vet du! :D

Endret av PoleCat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk igjen.

nå har jeg fiklet sammen noe på formidagen og står ganske fast egentlig..

syns knappene er veldig kjedelige, og skriftfargen og mulignes fargen burde skiftes. noen av dere som kunne tenke dere å komme med et par forslag?

Siden

Skrevet

BG må byttes.

Samma må fontfarge på brødtekst

Det ble veldig blått

Slik menyen er (med den fontsizen), så er den ikke spes funksjonell.. Får ikke plass til "Hovedsiden" f.x der..

Footer var litt kjedelig, samma var i grunn header.

Skrevet (endret)

Bakgrunnsfargen må vekk.. Den blir alt for skjærende! Resten sa Marvil, så da gidder jeg ikke å gjenta han :)

BTW: Hva skjer med unrealized.org atm?

XML Parsing Error: not well-formed

Location: http://www.unrealized.org/hovedside/ Line Number 1, Column 45:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-10"?>\n<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd">

Endret av Jibril2k
Skrevet
Lite aktivitet der nå...

Er ikke som i glansdagene :p

Arve: Sleng inn den artikkelen om rollover da, den er mye bedre enn Pixy's! :w00t:

Mye av jobben er å holde en jevn strøm, men det er også vanskelig.. Mange som brenner seg på det.

Btw, kan jeg legge inn den webhostingtingen, eller passer den ikke helt inn ? :blush:

Aho. 4000 poster. :w00t:

Skrevet

Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. :cool:

Den webhosting-saken din, må ikke den utvides litt og skrives en del om før du legger den ut, kanskje? Den representerer jo bare noen hoster, liksom...

(Lokaltog: Det var det jeg mente med å ha én generell kategori på samme nivå som artikler og guider og det der, og ikke har en under hver kategori igjen. Sånne ting som den webhosting-saken passer ikke nødvendigvis under noen av kategoriene :shrug:)

Skrevet
Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. :cool:

Den webhosting-saken din, må ikke den utvides litt og skrives en del om før du legger den ut, kanskje? Den representerer jo bare noen hoster, liksom...

#1. Takk.

#2. Ja, det var det jeg tenkte.

Skrevet

Jeg holder på med en guide til stilskifting nå, men det går litt sakte fremover på denne kanten (oppdaterer lokaltog.net nå), er det noen som har kjempelyst til å få igang litt aktivitet på unrealized.org igjen eller? ;)

Skrevet (endret)

Marvil: Joda, skulle bare mangle. :p

Lokaltog: Jepp, en sånn «det-som-ikke-passer-inn-andre-steder»-kategori ja, på samme nivå som Artikler, Guider og tips og Kodegalleri.

Arve: :D

Endret av Mr.Berg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...