Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, et lite problem her, og veit ikke hvor jeg skal spørre. Er i utgangspunktet ferdig med siden min (link), men når noen skulle sjekke ut siden ble det feil under "prosjekter" fordi de ikke har skrifttypen Myriad Pro. Jeg trodde myriad var en standard skrifttype, siden den var på min data å jeg ikke har lasta den ned, men tydligvis ikke.

 

Spørsmålet er i hvertfall om noen veit om en standard skrifttype jeg kan bruke alternativt til myriad? Ca like stor osv. Kan ikke være større.. Har prøvd med mye nå, men ingen vil funke:<

Lenke til kommentar

Uansett, Myriad Pro følger med CS-pakkene til Adobe, så den har du bare om du har de pakkene eller har kjøpt skrifttypen.

 

Enig med Hein, lag noe som utvider seg i høyden, folk kan ha forskjellige instillinger på maskinen som gjør at siden tolkes annerledes og om du derfor lager en side som ser bra ut på din maskin, og ingen andres, vel, da har du driti deg ut.

Lenke til kommentar

Ja, stemmer det. Sikkert PS myriad kom med. Men på min far sin pc ( vista ultimate)lå myriad Web inn. Han har ikke PS, men kan hende det har kommet med gimp eller noe det da. Siden ser bra ut på de pc-ene jeg har sjekket så langt, unntatt den som det ikke var myriad på. Men tror kanskje jeg har funnet en løsning på det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...