Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenk så mange som hadde byttet browser :)

Tenkte det samme. Hvis en eller annen stor side virkelig fleska til og satte et eksempel. Det hadde hatt _stor_ betydning!

Skrevet (endret)

Skal vi sende en epost til facebook? :)

Men det er kult at de anbefaler Firefox og Opera istedet for IE når Microsoft eier en del av Facebook. En liten del, 1.6% men...

Endret av MC2
Skrevet
Tenk så mange som hadde byttet browser :)

Tenkte det samme. Hvis en eller annen stor side virkelig fleska til og satte et eksempel. Det hadde hatt _stor_ betydning!

Og Facebook hadde tapt hvor mange tusen, om ikke millioner dollar?

Skrevet
Og Facebook hadde tapt hvor mange tusen, om ikke millioner dollar?

Vi tenker rent hypotetisk her. Ikke sjans i helvete om de gjennomfører noe slikt. Og de hadde sikkert tapt en del millioner dollar ja.

Skrevet (endret)
.se-domenenene var en julegave fra Binero. :)

Markedsføringstriks tror jeg vi heller sier.

Husk at på at folk må betale for domene sine hvis de vil beholde de neste år.;)

Endret av JonT
Skrevet
loathsome: Like greit? Du har selvfølgelig lov til å mene akkurat det du vil, men syns du ikke det er ålreit med URL-er med god lesbarhet? Å hive alle ordene sammen bidrar jo ikke så mye til lesbarheten...

Joda, jeg klarer å lese "the monkey knows" og "themonkeyknows" akkurat like greit. Funker så lenge det ikke blir for lange setninger. Og dessuten er det bedre å skrive inn adressen manuelt uten bindestrek :) Min mening.

Hvordan tror du artikkelen "The pen is mightier than the sword" (eller kortere; "The pen is mighty") blir seende ut? :)

Skrevet
Hvordan tror du artikkelen "The pen is mightier than the sword" (eller kortere; "The pen is mighty") blir seende ut? :)

Jepp. Det er jo så mange titler som inneholder "pen is" :whistle:

Tror nok søkemotor er et større problem.

Skrevet
Steike, så vrangvillig sIFR er. Jeg får det faen ikke til å funke! :------( Ikke engang den medfølgende demoen vil fungere.

sIFR er pinnade djevelen. Skjønner ikke noe. Hmpf.

wtb sIFR for dummies :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...